Min tanke er dog at man så kommer til at tage Apple's parti - hvad tænker i der? |
Apple er jo ikke blåt?
Min tanke er dog at man så kommer til at tage Apple's parti - hvad tænker i der? |
Find de bedste apps her!
Apple er ikke blåt nej, men personligt tænker jeg selv farven blå når jeg tænker på Apple. Kig f.eks. på App Store's logo, det er blåt, Safari og iTunes er også blåt :-) |
Find de bedste apps her!
Ja okay... Hmm.. jeg tror du tænker for meget over det. Jeg syntes derimod at rød er en dårlig farve til logoet, netop fordi det slet ikke har noget med apple eller android at gøre.. |
Jeg syntes klart om den røde farve! Den giver nemlig dette avis look som i sikkert også er gået efter! Det eneste jeg syntes i skulle med logoet (flueknepperi) er lidt mere pop i det. Og jeg syntes det er lidt mærkeligt for øjet når man ser på y´et der er dækket af pilen. En linje rundt om taleboksen kunne måske løse dette. Ellers er designet super lækkert! Det eneste jeg kan sige negativt om siden er den er lidt tung at loade? Er det bare min forbindelse? Mvh. Daniel k. Petersen |
Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!
Hej Daniel, Hvad tænker i om indholdet? Kan i bruge det til noget? |
Find de bedste apps her!
Flot side! Det eneste der lige irriterede mig lidt var at i ikke viser datoer for indlæg på forsiden. Når jeg sidder og bladrer nyheder vil jeg gerne kunne overskue om det er en ny eller gammel nyhed :) Held og lykke med det :) |
Hej Peter Suhm, Tusind tak for kritikken! Det har dog helt ret i, jeg opdagede det faktisk også først igår da jeg skulle finde en dato på en artikel - det siger jeg straks videre! :-) |
Find de bedste apps her!
Dejligt med så mange rosende ord, og stadig brugbar kritik! :-) |
Enig med Daniel. Rød farve giver avis looket, og eter som vi har vænnet os til at læse BT (rødt), se og hør (rødt), billedbladet (rødt) - Jamen så ligner det mere en nyhedsside. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau