Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg nu ikke Jimmi, jeg så lige en tråd med en person der solgte Niche Kjoler som solgte godt via. Adwords. Som nu stod og solgte sin webshop pga. personlige årsager.

En Niche = 1 Million ide :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:38

Det er en god tanke, den har så sandelig også rumsteret i mit hoved. Der er trods alt STOR konkurrence på det marked

Men til en start, vil det være forretning ved siden af. Forhåbentligt vil det kunne bygge sig lidt op med tiden.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:40

Skatteskruen:

Det er en god tanke, den har så sandelig også rumsteret i mit hoved. Der er trods alt STOR konkurrence på det marked! 

Men til en start, vil det være forretning ved siden af. Forhåbentligt vil det kunne bygge sig lidt op med tiden.

Et godt alternativ, er at købe en igangværende webshop også gør den endnu mere populær ved brug af nye metoder, derved køber du dig til en indtjening + muglighed for at forøge den.

Du kunne jo tage et kig på "Amino Virksomhedsbørs"

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 19:41

Hej

Prøv at låne den bog på biblioteket, der hedder e-værksætteren. Den er skrevet af en kvinde, der har startet sin egen børnetøjs-webshop op, og hun fortæller fint om erfaringer, faldgruber etc. 

mvh

Marianne

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:44

God idé Marianne H, vil jeg lige tjekke! Altid rart at se andres erfaringer på godt og ondt. Tak for rådet :-)

Og egentlig også et godt forslag, med de allerede eksisterende webshop´s til salg, vil jeg også tjekke! 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:49

Serpname...Der er altid nogle succes historier, men hvor mange tror du ikke når dertil og jeg vil ligge hovedet på blokken, at skal du gøre det igennem adwords, skal du have sindsyg meget forstand på det og et ret stort markedsføringsbudget. ;-)

Vh Jimmi 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:07

Jimmi :

Serpname...Der er altid nogle succes historier, men hvor mange tror du ikke når dertil og jeg vil ligge hovedet på blokken, at skal du gøre det igennem adwords, skal du have sindsyg meget forstand på det og et ret stort markedsføringsbudget. ;-)

Vh Jimmi 

Tjo.. Sådan ligger landet :) Du kan også bare gå ind og oprette en kampange på adwords, det er ikke den store rakat videnskab :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:25

Hej Skatteskruen

Hvis du har nogle spændende produkter, kan du jo sælge på trendsales.dk

De tager godt nok, noget af fortjenesten, men ved større hadnler, kunne man jo sende en faktura gennem billys billing, således at trendsales..dk bare blev et sted til at formidle kontakt, og al betaling skete gennem billys billing (foregår sådan at du laver fakturaren i regnskabsprogrammet, sender linket i en email til kunden og så kan kunden sådan set, betale med kortet direkte gennem det link)

På trendsales har du ihvertfald kunderne og du kan oprette dig som virksomhedsside :-) 

P.s gode og proffesionelle billeder af dit produkt er alt afgørende!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)