Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mand og jeg har planer om at rykke rødderne op, og starte på en frisk et nyt sted.

I den forbindelse skal jeg i gang med at søge arbejde!

Tanken har da slået mig flere gange, om man skulle være dristig og prøve noget helt nyt. 

Pga. en ret dårlig ryg, er jeg meget interesseret i at kunne arbejde hjemmefra, f.eks. fra internettet

Mit største problem er nok først og fremmest, at jeg ikke har den fjerneste erfaring på dette område, eller nogle forslag til hvad det kunne være!

Håber at nogle vil kunne komme med nogle forslag, som jeg forhåbentligt kan bruge til noget :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:44

Puha det er svært at vide, noget du er god til?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:01

Hvad forventer du at tjene og er det som selvstændig du vil arbejde hjemmefra?? 

Vh Jimmi

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:04

Ja det ville jo nok gøre debatten lidt lettere :-)

Jeg har arbejdet i tøjforretninger ca. 5 år, så dér har jeg da en del erfaring fra. Men det er så også det eneste jeg umiddelbart mener at jeg kan bruge til noget, i denne sammenhæng.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:06

Jeg forventer ikke at tjene en guldgrube på noget, blot til at det kan forsvares at jeg ikke har andet arbejde. Hele planen var, at kunne få lidt mere frihed, og den ro min ryg trænger til. Jeg vil ikke være alt for bleg for at starte selvstændigt op, da min mand har været selvstændig de sidste 4 år.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:17

Skatteskruen:

Jeg forventer ikke at tjene en guldgrube på noget, blot til at det kan forsvares at jeg ikke har andet arbejde. Hele planen var, at kunne få lidt mere frihed, og den ro min ryg trænger til. Jeg vil ikke være alt for bleg for at starte selvstændigt op, da min mand har været selvstændig de sidste 4 år.

Har du overvejet at starte en online tøj forretning op?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:21

Ja det har jeg faktisk!

Det er også noget jeg kan se det sjove i.

Men har efterhånden søgt internettet tyndt, og synes umiddelbart det er svært at finde vejledning. Har spørgsmål som: Hvordan kommer jeg i gang med en onlineshop? Hvilke faldgruber skal man tage sig i agt for? Hvordan får man bedst oprettet kontakt til diverse firmaer? m.m.

Mangler lidt en hjemmeside, som giver nogle gode råd og ideer til at komme ordentligt i gang :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:24

Skatteskruen:
Mangler lidt en hjemmeside, som giver nogle gode råd og ideer til at komme ordentligt i gang :-)

Tror du skal prøve den hjemmeside der hedder; Amino.dk Cool

De fleste her er specalister i rådvigning af sådanne ting.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:29

Tak, sidder også og søger det tyndt lige nu. Det er nu en god side! :-P

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:32

Ang at starte et site op med tøj, så vil jeg sige at der så stor konkurrence på lige det marked og du skal virkelig have noget unikt og være god til at markedsføre din side. 

Jeg vil ikke anbefale dig at gøre det, hvis det skal være din eneste indtjening

Måske ved siden af noget andet, for der går lidt tid før man kan leve af det hvis det overhovedet sker ;-) 

Vh Jimmi

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)