Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi' mig nogle penge......

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften er nu ikke så firkantet som den er skrevet, så du kan roligt få pulsen ned igen - jeg er ikke ud på at nasse på jer Wink

Sagen er den at jeg for nogle måneder siden efterspurgte partnere til et projekt jeg har tænkt over i et par år. Beskrivelsen af projektet kan læses her...

Jeg har muligvis fået en partner med speciale i SEO og onlinemarkedsføring med i projektet - en ung gut som også er aktiv her på Amino og som virker meget respekteret af alle Amino'er.

Siden dengang jeg søgte partnere, er jeg gået fra 15.000 til cirka 25.000 kroner, og nu har jeg ikke den fjerneste ide om hvordan jeg skal få fremskaffet de sidste penge til at komme i gang. De 25.000 stammer fra alt jeg har kunne skrabe sammen af solgt ragelse o.l. Jeg har endda spyttet samtlige mine feriepenge i puljen, så ferie har jeg heller ikke noget af før maj næste år. Jeg arbejder i forvejen en del ekstra hver måned (hovedsageligt aftenarbejde for at have så store tillæg som muligt) og har af transportmæssige grunde ikke mulighed for at arbejdet endnu mere..

Det skal derudover også siges at jeg for nyligt har takket nej til mit drømmejob på et større cykelhold da arbejdstiden på nogen måde ikke harmonerer med dette projekt. Det viser bl.a. hvor meget jeg brænder for det..

Jeg har fået besked om at jeg snart modtager en række SEO-artikler som skal skrives, men jeg tvivler på at der er artikler nok til at få fyldt hullet i finansieringen ud. Jeg har ligeledes snakket med et par banker, men har fået nej af to årsager; 1. Forretningsmodellen er en model som først vil generere penge efter noget tid, og 2. Jeg har gæld fra et tidligere kuldsejlet projekt som jeg ivrigt betaler af på (jer der har været på Amino i nogle år, ved hvilke problemer jeg oplevede dengang).

Situationen er p.t. at hjemmesiden løber op i næsten 50.000 kroner, og jeg har altså indtil nu fremskaffet næsten 25.000. Så jeg mangler nu ideer til hvordan jeg kan få skaffet de sidste 25.000 plus det løse som hovedsageligt altid dukker op når man starter noget nyt op.

Jeg er bekendt med muligheden for investorer og har også forsøgt at tale med et par stykker, men de virker i tvivl om holdbarheden i projektet. Det er dog noget tid siden, og forretningsmodellen har ændret sig en del siden dengang da det i starten var meningen at der skulle betales abonnement for at få adgang til videoerne. Nu er forretningsmodellen ændret til at vi i stedet skal udnytte indholdet til at tjene penge på oplagte steder rundt om selve produktet.

Så jeg efterspørger kort sagt enten ideer til hvordan jeg fremskaffer den nødvendige kapital, eller en eller flere investorer som er villige til at spytte penge i projektet og som har tålmodighed til at pengene først begynder at komme efter et års tid.

Er du investor eller har du nogle ideer, er du velkommen til at kontakte mig her i tråden, via en privat besked eller via e-mail på mortenfnielsen@hotmail.com. Så tager vi den derfra :-)

De bedste hilsner,

Morten Falk Nielsen

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:20

Hejsa.

Jeg har lige været inde og læst om din idé. Det lyder spændende.

Men jeg kan ikke forstå at det koster 50.000 at få sådan en hjemmeside op med videoer og billeder og tekst?

Hvad skal alle de penge bruges på? Er det også inkl. markedsføring osv?

Da jeg synes det lyder af meget, i forhold hvad sitet skal kunne.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:49

Hej Nico

Tak for interessen ;)

Nej, pengene er udelukkende til design og udvikling. Umiddelbart lyder det som om at cms'et fungerer enkelt, men i backend vil det være bygget kompliceret op for at det bliver mere overskueligt i frontend, og deraf den høje pris. Det skal derudover også nævnes at det er nogle hammerdygtigf designere og udviklere som er inde over :)

/ Morten

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:01

Projektet lyder spændende, prøv at sende lidt mere info.

Vil gerne høre mere om denne uheldige hændelse og se en forretningsplan :-) 

jacobbecker@jacobbecker.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:04

Du må gerne sende en PB, hvor du fortæller dine ideer til, hvordan siden skal kunne tjene penge...

Jeg går ud fra, at det er en passiv investor, som du evt søger? Altså ikke en person, som skal tage del i arbejdet med siden, men blot stille kapitalen til rådighed?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:47

@jacob Jeg sender dig en mail i nat når jeg kommer hjem fra arbejde..

@fashion Både og.. Hvis en eventuel investor har noget erfaring som kan trækkes ind over, så ville det da være fedt hvis disse erfaringer indrages. Men som udgangspunkt, så er det en passiv investor der er tale om. Men jeg sender dig mere Info i nat når jeg kommer hjem fra arbejde :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:40

Udover de interesserede investorer som allerede har henvendt sig, er der så nogen som har forslag til alternative finansieringsmuligheder?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:52

Hvis du mangler en til at skrive så vil jeg gerne give en hånd :)!
Noget supporter kunne også godt være mig ;)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 13:07

Hej Mads,

Jeg tror at der er opstået en misforståelse her. Jeg mangler ikke hjælpere, men derimod penge ;-)

Men tak for tilbudet :-)

/ Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)