Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesse for SEO forum?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Thomas Rosenstand's gratis SEO-bog ikke allerede leverer

Ved ikke lige hvad det har med emnet at gøre :)

TT Tekstforfatter:
Derudover er det meget let at finde info om emnet ved at søge på Google, såvel .dk som .com!

Ideen er somregl med et forum er at folk udveksler nye ideer og erfaringer. Måske nogle du ikke lige finder på nettet. Og som et hvert andet forum giver et hurtigt svar, frem for endeløst timevis søgen på nettet :)

Nu var det ikke for at fornærme din idé, William. Jeg nævnte Thomas Rosenstands SEO-bog, fordi du i et indlæg selv kom ind på, at Amino ikke altid er gratis, idet det til tider kræver Plusprofil at deltage i visse tråde. Du fremhævede så, at dit forum ville være gratis. Men det er Hr. Rosenstands SEO-bog også. Og det er vel ikke irrelevant!? :-)

Og jeg har nu heller ikke personligt erfaret, at det tog timevis at søge på nettet. Jeg synes, at det er meget let at finde information, hvis man ved, hvad man ønsker at vide mere om indenfor SEO. Det er ikke nødvendigvis rocket science!

Men det var ikke for at være negativ. Kan bare ikke se et behov, og du bad om andres mening :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:59

@Thomas

Ja der findes nu mange seo bøger på nettet gratis :)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

når man søger viden rundt omkring bruger jeg som ud udgangs punkt den viden seo bøgerne giver da der skrives så meget rundt omkring .

jeg tror det bliver svært starte en seo forum og jeg synes amino.dk er der flere seo eksperter der give sin viden videre ganske gratis også de bedste seo eksperter , så amino.dk synes jeg er Danmarks bedste seo forum helt klart ,det den siden man konkurrere imod vis starter et sådan forum du snakker om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:14

Mikael christiansen:

når man søger viden rundt omkring bruger jeg som ud udgangs punkt den viden seo bøgerne giver da der skrives så meget rundt omkring .

jeg tror det bliver svært starte en seo forum og jeg synes amino.dk er der flere seo eksperter der give sin viden videre ganske gratis også de bedste seo eksperter , så amino.dk synes jeg er Danmarks bedste seo forum helt klart ,det den siden man konkurrere imod vis starter et sådan forum du snakker om

Jeg tror du har ret.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:07

Hvad med at smide et forum ind på din firmaside samt en blog, hvor du deler ud af gode råd?

På den måde får du mere indhold på siden og får samtidig testet ideen. Jeg kunne personligt godt bruge et gratis SEO-forum, da jeg er total ny indenfor genren. Jeg kunne godt mangle andre at debattere med vedrørende SEO-bøgerne og de konstant vekslende regler.

Gratis videoguides på dansk (kan ske de allerede findes) vil jeg være stor fan af f.eks. forklaring af H-tags etc.

Go for it!

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 01:30

Jeg og en anden har allerede et SEO forum (http://ekspertdebat.dk), men det er dødt derinde lige pt.

Det er 100% gratis

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)