Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billy's Billing erfaringer? Eller andre Mac regnskabsprogrammer?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Thinggaard:

Jeg har skisme fået min sag for, er ved at bogfører for første gang i Billly Billings og føler ikke rigtig jeg kan følge hvad der sker i programmet, Jeg har lidt svært ved at få styr på momsen.

Hej Lone,

Jeg havde fuldstændig samme oplevelse som dig, og vi er begge professionelle brugere af bogholderisystemer. Faktisk har jeg endnu ikke hørt en bogholder eller revisor udtale sig om, at de ikke har problemer med Billy's Billing. Så hvis der findes professionelle brugere, som ikke har problemer med Billy's Billing, så giv jer gerne til kende (gerne her i tråden)!

Det lader dog til, at der er en opdatering af systemet på vej, som skulle løse problemstillingerne omkring momsen, så den må vi jo vente på med længsel. Men indtil den kommer, så vil jeg fraråde folk at bruge Billy's Billing, da det ikke er til at gennemskue, om momsen udregnes korrekt (herunder er manuelle korrektioner til momsen med sikkerhed et "no go", da det næsten med 100% sikkerhed vil medføre fejl).

Jeg har haft tilbudt folkene bag Billy's Billing at hjælpe dem med gode råd og mine erfaringer med systemer og bogholderi, men det har de ikke taget imod, så vi må bare håbe, at de selv har gennemskuet fejlene i systemet.

Fra Randers
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin E. Jensen:
Det lader dog til, at der er en opdatering af systemet på vej,

Håber knagme at den opdatering gør noget ved hastigheden, kæmper med at vedhæfte bilag, der går rigtig rigtig lang tid med det og kan se det ender med jeg kommer til at tabe penge på det her. Det er ikke rimeligt overfor min kunde at der ska gå så meget ventetid, overvejer seriøst om jeg skla sende en regning til Billy's Billing for noget af den tid jeg simpelthen ikke kan være bekendt at fakturerer min kunde for. i næsten ethvert andet regnskabsprogram ville denne opgave tage max 4-5 timer. i billys kan der ligger 2-3 timer på pga opsætning eller så absolut mangel på sammen, opload hastighed osv.  har nu forsøgt at bogføre den samme "regning" 3 gange samt oploade bilaget til den har indtil nu taget 1o min og den er ikke færdig endnu.......  

Vil klart anbefale min kunde at finde et system, der har hastigheden og afstemningsmulighederne med sig.......  

hmmm overvejer.. måske jeg skulle vende det til noget positivt og fremover anbefale alle at bruge det..........   jeg er jo på fast timeløn Wink

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:23

@Martin: Vi har et samarbejde med dygtige revisorer, som vi har udviklet den nye momsopgørelse sammen med. Men jeg vil da helt sikkert tage imod dit tilbud, hvis du skulle have inputs til andre funktioner i programmet. Skriv endelig direkte til mig. Tak.

@Lone: Tak for din feedback. Det du mangler at kunne styre mht. momsen kommer, som Martin også nævner, i revisoropdateringen, som er lige på trapperne.

Det ville være fedt hvis du kunne skrive til support@billysbilling.dk omkring den langsomme upload. Det kan skyldes mange ting, som fx langsom internetopkobling eller en kæmpe bilagsfil. Hvis du skriver til os her, kan vi bedre hjælpe dig :)

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 10:44
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:23

Det er da godt at der kommer revisoropdateringer.

Det er så også en skam, at der stadig er problemer, herunder når vi tænker på netop datoen, hvor mange selvstændige sveder med at få gjort tingene færdige.

På denne kan man også læse om mange andre end herinde, der fortat har problemer med Billysbilling https://billysbilling.dk/programblog/Revisoropdateringen-lanceres-i-dag

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Ib

Tak for din besked.

Jeg synes du burde være lidt konstruktiv i stedet, og skrive til os hvad du har problemer med. Så er jeg 100% sikker på at vi havde kunnet hjælpe dig. Netop ved at læse kommentarer på det blogindlæg du henviser til, kan du se hvor mange der har fået hjælp. For slet ikke at nævne de mange brugere der skriver til os hver dag, og får hjælp.

Det nytter ikke noget at sprede falske rygter om programmer der ikke virker.

Hilsen

Sebastian

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En opdatering så man har de momskontoer man skal bruge??

Havde i ikke en eller flere revisor ind over programmet da i byggede det?  

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Download Central.dk ApS Skrevet kl. 11:16

Med chance for at lyde en smule reklameagtig, så vil jeg anbefale dig at kigge på vores side her, hvor du får et ret godt overblik over mulighederne. Der er også gratis alternativer her. Vil dog anbefale en betalingsløsning, med mindre I er en meget lille virksomhed.

Link: Regnskabs programmer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:51

Wink

Remydk:
Havde i ikke en eller flere revisor ind over programmet da i byggede det?  
Wink

Nu har jeg selv brugt det i ca. ½ år men er også idiot sammen med denne, http://www.smjrevision.dk/  der hellere ikke kan bruge det  

På Tokes ekspertblog kan man hellere ikke få lov at ytre sig, uden der bliver redigeret og bort censueret fra det man skriver.

En gang op reklameret LORT !!

Jeg har brugt de sidste 14 dage på at rette op på, og nu fået indleveret selvangivelsen i dag

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)