Hvilke ting skal jeg tænke på når jeg ansætter min første medarbejder?
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
|
Hvilke ting skal jeg tænke på når jeg ansætter min første medarbejder?
Vi er flyttet i kontor, kontoret er dækket af ejerens bygningsforsikring.
Vi skal vel have forsikringer?
Jeg har ansat en funktionær
Hun er dækket af barsel.dk - men derudover hvilke andre ting bør og skal jeg have på plads?
Der er ingen "overenskomst" med nogen fagforening.
Jeg vil gerne have så MEGET brugbar input som muligt.
På forhånd tak :)
|
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
|
Du skal have en medarbejder forsikring som dækker hvis din medarbejder kommer til skade i arbejdstiden på arbejdspladsen.
|
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
|
husk at hun har krav på at få ansættelses kontrakt/bevis ... ellers risikere du at skulle af med 10000 ekstra..
|
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Du skal have en medarbejder forsikring som dækker hvis din medarbejder kommer til skade i arbejdstiden på arbejdspladsen.
Tak :)
husk at hun har krav på at få ansættelses kontrakt/bevis ... ellers risikere du at skulle af med 10000 ekstra..
Oh det har hun skam :)
|