Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virk.dk + MAC = fejlmelding..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg kunne forstå på teknisk support hos wenreg.dk, at Mac og Virk.dk ikke er verdens bedste match. Hvad gør I andre med Mac?

Mvh  Tina

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 12:55

Hej Tina,

Jeg havde præcis samme problem for ikke så lang tid siden. Jeg lånte en kammerats computer (PC). Deres support var simpelthen IKKE til nogen hjælp.

Dbh. Simon

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:00

Prøv i Firefox. Hverken i Chrome eller Safari har jeg haft succes.

Det er utroligt at de offentlige hjemmesider kan koste så meget, og samtidig være så ufatteligt ringe.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:03

Jeps.. Firefox løste også problemet for mig :)

Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 16:11

Tak for svar.

Ja, det er utroligt, at en SÅ brugt og offentlig side ikke kan klare MAC. Det er TRODS ALT ikke en nyhed at MAC har taget så stor en del af markedet. 

Jeg må forsøge med Firefox.. 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 16:31

Nu er det jo ikke computeren der er problemet, men browseren.

Offentlige sider er udviklet til IE, som trods alt stadig er den mest brugte browser.

Teddy

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:04

Netop. Det burde være lavete fællesnævner - og ikke bare IE. Det ER utroligt at offentlige sites ikke er bedre skruet sammen. Det hører virkelig til sjældenhederne at man (læs:jeg) har en god oplevelse på sådan et site.

Det er jo underligt når der i stigende grad bliver henvist til selvhjælp herpå..

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 17:24

Det er jo netop laveste fællesnævner, jeg vil vædde på at siden virker på IE 6 eller ældre.

Problemet er at dem der er langsomme eller forbeholdene i forhold til at benytte de online tjenester ofte har noget ældre udstyr/software, og ikke kan se relevansen af at opgradere.

Så istedet for at tabe den "tunge" ende, må de "avancerede" leve med at deres elskede nye browser ikke fungere.

Amino er feks. ikke bedre, jeg skal bruge IE, da Opera ikke virker med siden, og det er bare TRÆLS Angry

Teddy

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:39

Du har ret, det var dårligt formuleret...

Laveste fællesnævner er rigtig nok ie7 i min bog. Og alt over den er ie8, ie9, chrome -1, ff -1, safari -1 - og opera hvis man skal have lidt flere med. Man kan ikke blive ved med at fremtidssikre, enig. Men at det slet ikke fungerer er, simpelthen, bare for dårligt.

Statistikken (FDIM) viser 50% IE-brugere pt. samlet - 7,8,9. Det vil jeg ikke kalde den tunge ende.

Jeg synes det er virkelig dårlig stil, at ting man er pisket til at bruge ikke fungerer, ihvertfald i de gængse vendors. Fungerer. At der er små ting der opfører sig anderledes er helt fint. Bare man som minimum kan udføre den handling der kræves.

Men det er jo let nok når det ikke er (potentielle) kunder der bare kan smutte videre til næste forhandler.

Skal jeg forstå det sådan at du synes at det er helt fair, at det kun fungerer i en MS browser?

:) Kim

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:46

Teddy Carlsen:
Offentlige sider er udviklet til IE, som trods alt stadig er den mest brugte browser.

- Det er virkelig ringe at offentlige sites, ikke virker i alle browsere, bruger Google Chrome på Mac og har tit problemer med nogle offentlige sites. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)