Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tendens til alt for dyre produkter (som heller ikke kan godkendes)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu og da bliver vi nødt til at kigge indad i MLM branchen og se på om de muligheder der tilbydes rent faktisk kan stå lakmus prøven når vi taler om "ægte muligheder for alle". 

Det er min påstand, at der igennem de sidste 10 år har været en tendens til at start-up selskaber, der ønsker at træde ind i EU / Skandinavien har "lidt" under en ensartet tendens med forholdsvis dyre produkter - som nærmest er kommet blæsende med en halv sidevind uden at tage højde for de restriktioner der er så forskelligartede gennem EU / Skandinavien ift. godkendelser.

Alene prislejet synes at vise en tendes til at der er alt for lidt volume tilbage når givne forhandlere stopper med at være aktive. De forbliver ganske enkelt ikke kunder af deres eget produkt. På grund af pris / prisen på autoships.

Den påstand uddyber jeg næmere i den her video... Hvad siger du til min påstand?

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag er det meget nemt at starte et global firma, et produkt eller to, et lager i Holland, internet, back-office m.m. så er man i gang. Kan man finde 50 personer som så også er klar til at bygge et netværk så kan man forholdsvis hurtig få noget op at stå. 

Firmaet får solgt noget fordi der altid er nogen som vil være med på det nye i håb om den store gevinst. Jo flere lande der bliver åbnet jo mere omsætning men den kommer udelukkende fra nye medlemmer. Mange medlemmer ser ikke på prisen men på muligheden. 

Men disse firmaer er kun lavet for en hurtig gevinst om vil forsvinde hurtigt igen. Men kunsten er at holde sig fra disse raketter.

Hvordan gør man så det ? Ja man kan vælge nye selskaber fra. Men samtid mister man også muligheden for at være med til at bygge det op, hvilket også er sjovt. Men se på produkterne, ledelsen, godkendelser og oversættelser. Lidt sund fornuft er også i spil som når du køber vare i en webshop i USA. Men jeg vil tænde alarm klokken så snart fx hele europa åbner på en gang. 

Mange firmaer har også fast pris lige meget om du er kunde eller teampartner. Er produktet ok og der er kunder så skal de så have et forhandler nummer hvilket svare til man skal købe en aktie i et selskab for at handle. 

Som sådan mener jeg at autoship er vigtig fordi man ikke får forhandlere som skummer fløden uden selv at deltage aktivt på et vist plan. I mit firma er den sat til 50PV hvilket svare til 600-700 kr. alt efter produkter. I den størrelse syndes jeg det er passende og kan man ikke omsætte sådan et lille beløb er man ikke seriøs. Det står dig jo altid frit at holde pause men så får du ingen bonus. I øvrigt er der flere som sælger for 10-30000 kr. eller mere i personlig salg hvis man har lyst til det. (Så kan det vist ikke være for dyrt)

Lasse du har ret nogen har for dyre produkter men det må jo være op til folk at sige nej tak. Er det en måne planet plante så kan du stadig sige nej. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)