Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til affiliate folket.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.

Når i laver en Affiliate side. Laver i den så, sådan at der linkes til flere webshops eller kun en?

Hvis i laver dem med flere webshops, bruger i så det samme netværk? eller bruge i flere forskellige?

Mvh.

Michael R. Gertz

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:36

Jeg linker til alt og alle med alt og alle. Jeg er ikke særligt kræsen. :p

Der er intet i vejen for både at benytte det ene og det andet netværk og flere webshops giver dig blot mulighed for at udbyde flere varer til dine læsere. Brug alle dine muligheder. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 16:38

Lige pt. bruger jeg kun Tradedoubler, da de stort set har alle de webshops, som jeg skal bruge i min niche Stick out tongue

Men hvis jeg kan se jeg kan få en højere sats på et andet affiliate netværk, så bruger jeg gerne begge

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:21

Jeg bruger ofte flere webshops, men pt. kun et affiliate netværk.

Andre af mine sider er sådan en lille niche, at der kun er en webshop som sælger dem;)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:54

Takker for svarene. Det er altid sjovt at se hvordan folk har gjort.

Hvad gør i hvis i finder en niche som ikke er brugt, og der ikke er nogle netværk sm har shops som passer til? dropper i dem? eller kan man få netværkene til at tage kontakt til shops som har det?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:08

Michael R. Gertz:
Hvad gør i hvis i finder en niche som ikke er brugt, og der ikke er nogle netværk sm har shops som passer til? dropper i dem? eller kan man få netværkene til at tage kontakt til shops som har det?

Jeg snakkede med Frank Rasmussen fra Adservice.dk om emnet for ikke mere end en måned eller to siden. Han fortalte, at jeg - hvis jeg havde trafik, vel at mærke - endeligt måtte sige til, hvis jeg havde idéer til en ny niche. Så ville Adservice arbejde på at få samarbejdspartnere ind over.

Hvis du først har trafikken indenfor et emne, så bliver det ikke svært at få netværkene med på vognen. Det er, trods alt, det, de tjener penge på.

Du kan naturligvis også arbejde på selv at kontakte potentielle samarbejdspartnere, men dette vil også medføre en del ekstra arbejde for dig (og det vil være sværere at overbevise fx webshoppen om, at du alene kan give nok ordrer til, at det kan betale sig).

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:25

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg snakkede med Frank Rasmussen fra Adservice.dk om emnet for ikke mere end en måned eller to siden. Han fortalte, at jeg - hvis jeg havde trafik, vel at mærke - endeligt måtte sige til, hvis jeg havde idéer til en ny niche. Så ville Adservice arbejde på at få samarbejdspartnere ind over.

Hvis du først har trafikken indenfor et emne, så bliver det ikke svært at få netværkene med på vognen. Det er, trods alt, det, de tjener penge på.

Du kan naturligvis også arbejde på selv at kontakte potentielle samarbejdspartnere, men dette vil også medføre en del ekstra arbejde for dig (og det vil være sværere at overbevise fx webshoppen om, at du alene kan give nok ordrer til, at det kan betale sig).

Lækkert. Så er det eneste bare at man skal tro til strækkeligt på sin ide til at man vil lave en side med indholde og det hele og så håbe på at de forskellige webshops vil være med, hvis ikke har man "spilt" en del arbejde.
Michael

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:55

Vi bruger hovedsageligt Tradedoubler og Adservice, men henter også nogle unikke kampagner hos Tradetracker og Partner-ads, ligesom vi også har gjort hos Euroads og Webgains.

Vi reklamerer selvfølgelig for mange forskellige webshops og sender også jævnligt "ønskelister" til de forskellige netværk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:05

Hvis ikke der er et netværk, en Webshop, ydelse eller produkt til din niche - men du har megen trafik og stor efterspørgsel.
Så gør som de hardcore affiliates og tjen kassen: Skab selv produkter/ydelsen.
Ja kræver mere arbejde men du tjener også 100% profit selv

Www.smartpassiveincome.com med Pat Flinn er mit helt store idol, han formår at tjene 50.000 $ om mdr på affiliate marketing fordelt på omkring 25 websider og ydelser.

Bare med at klø på, arbejde hårdt nu for at høste fortjensten i fremtiden.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:34

Jesper Krogfelt Hansen:

Hvis ikke der er et netværk, en Webshop, ydelse eller produkt til din niche - men du har megen trafik og stor efterspørgsel.
Så gør som de hardcore affiliates og tjen kassen: Skab selv produkter/ydelsen.
Ja kræver mere arbejde men du tjener også 100% profit selv

Www.smartpassiveincome.com med Pat Flinn er mit helt store idol, han formår at tjene 50.000 $ om mdr på affiliate marketing fordelt på omkring 25 websider og ydelser.

Bare med at klø på, arbejde hårdt nu for at høste fortjensten i fremtiden.

Jeg arbejder også på at lave egne produkter men markedet er meget mindre i DK. Fx har Pat jo et produkt omkring at blive sikkerheds-vagt, men i Danmark er næsten alle uddannelser offentlige. På samme måde er mange hobby communities for små i DK til egentlige e-produkter eller det er i hvert fald min opfattelse?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)