Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inden jeg besøger min side ''ADVARSEL: MALWARE''??

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

DU finder indstillingerne for TAC under Udseende:

Jeg har en del designs installeret, og den siger følgende til mange af dem: 2 Static Link(s) Found...
Antallet varrierer selvfølgelig.

Har det noget med det at gøre, og skal jeg slette de designs hvor der er fundet links?

(det design jeg bruger nu har ingen links). 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:04

For overskuelighedens skyld vil det nok være en god idé at fjerne de themes, som du ikke skal bruge.
Og som nævnt i et tidligere indlæg tøm den et_temp mappe, som angiveligt indeholder skadelig kode.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

John Nielsen:
Og som nævnt i et tidligere indlæg tøm den et_temp mappe, som angiveligt indeholder skadelig kode.

Hvad er det for en mappe? Hvor finder jeg den? Hvordan sletter jeg den?

Undskyld, men jeg er overhovedet ikke teknisk anlagt.. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den mappe du nævner:

http://pengetjen.dk/wp-content/uploads/et_temp/.........

Den kan du slette indholdet af via FTP.

Men Casper, hvis du ikke føler dig hjemme i at navigere rundt i FTP, vil jeg anbefale, at du får hjælp til at foretage manøvren og til at få taget en sikkerhedskopi inden.

Ellers risikerer du at så med et site, som du ikke kan tilgå, hverken via forside eller via wp-admin.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28

John Nielsen:

Den mappe du nævner:

Men Casper, hvis du ikke føler dig hjemme i at navigere rundt i FTP, vil jeg anbefale, at du får hjælp til at foretage manøvren og til at få taget en sikkerhedskopi inden.

Ellers risikerer du at så med et site, som du ikke kan tilgå, hverken via forside eller via wp-admin.

Dbh. John

Tusinde tak, John. Det var til meget stor hjælp!

Så beder jeg lige min ''hjælpe-webmaster'' læse denne tråd. Det forstår han nok meget bedre end mig, og han kan helt sikkert også det FTP noget.

Tak skal du have!

Mvh, Casper Jensen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Jensen:

John Nielsen:

Den mappe du nævner:

Dbh. John

Tusinde tak, John. Det var til meget stor hjælp!

Så beder jeg lige min ''hjælpe-webmaster'' læse denne tråd. Det forstår han nok meget bedre end mig, og han kan helt sikkert også det FTP noget.

Tak skal du have!

Mvh, Casper Jensen. 

Ellers kast mig en mail på denni@it-denni.dk med relevante oplysninger om sites - så skal jeg nok hjælpe dig :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Endelig lykkedes det! Tusinde tak for jeres hjælp - det var dejligt i ville hjælpe! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:32
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:41

Jeg sidder med præcis samme problem i dag. Min htaccess fil har været hacket, men skulle nu være ordnet. Er der nogen der kan fortælle mig hvor længe det tager fra jeg har anmodet om at få min side evalueret, til googles suspendering bliver ophævet (time is money).

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Christian:
Jeg sidder med præcis samme problem i dag. Min htaccess fil har været hacket, men skulle nu være ordnet. Er der nogen der kan fortælle mig hvor længe det tager fra jeg har anmodet om at få min side evalueret, til googles suspendering bliver ophævet (time is money).

Der gik kun et par timer ved mig.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)