Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg er blevet hacket, HJÆLP.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

i 99,5 % af tilfældene er det ens egen skyld. Med det mener jeg ikke at det er selvforskyldt men at sikkerheden ikke er i top. der skal da som det mindste ligge en daglig backup på ens egen hdd eller et andet sikkert sted.

men få dandomain til at restore både sql og webhotellet og få lavet kode og bruger om og sæt rettighederne på filerne på hotellet rigtigt og ikke bare 777/666 hele vejen igennem.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du 110% sikker på at din hjemmeside er blevet hacket, og at der ikke kan være en anden grund til at filerne er blevet slettet?

Kriminelle som hacker (Eller cracker som det jo egentlig hedder) sig ind på hjemmesider kan have forskellige motiver, men som oftest er det for at tjene penge ved at smide noget malware på din hjemmeside. Når de gør det, vil de gerne gøre det så ubemærket som muligt og derfor vil de undgå at slette eller ændre noget på hjemmesiden så offeret ikke fatter mistanke til at der er sket noget med hjemmesiden.

Det kan selvfølgelig også være at der er nogen som har brudt ind på din hjemmeside for bare at øve hærværk, det sker selvfølgelig også. Men personer som bryder ind på hjemmesider af andre grunde end økonomiske, har som regel et ego der gør at de også 'defacer' hjemmesiden, dvs. ændrer hjemmesidens udseende og skriver noget tekst om hvor seje de er eller hvilket motiv de har haft med at bryde ind på hjemmesiden.

Hvis ikke din hjemmeside er blevet 'defaced', men der bare er slettet filer (Nogle filer, ikke alle filer), så lyder det lidt mystisk. Jeg har selvfølgelig ikke alle de oplysninger som du har, og det kan jo godt være at der er åbenlyse tegn på at der virkelig er nogen som har brudt ind og slettet filer, men jeg vil alligevel opfordre dig til at vurdere om der kan være andre forklaringer end et hacker-angreb. Måske er der en anden bruger på hjemmesiden med login som er kommet til at slette det ved en fejl, og måske har han ikke selv opdaget det. Eller måske er der sket en fejl i websystemet på din hjemmeside som har gjort at filerne er blevet slettet? Eller måske er det et hardwareproblem hos din udbyder som har beskadiget nogle af dine filer? Eller noget andet?

Men jeg vil da klart anbefale dig at bede om hjælp fra din udbyder. Måske kan de se hvornår filerne er blevet slettet, hvem der har gjort det og hvordan. (Via FTP, via hjemmesiden eller en anden måde)

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil dog lige sige, at det - efter min opfattelse - ikke kan være serverens ejer at der måske er hacket en Wordpress site - hvis det er en sådan - og ejeren af siden IKKE har opdateret sin WordPress site.

Har du stadig brug for hjælp så tag og hiv fat i mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er ikke er blevet hacket !!!!!!,  -    det er en fejl 40    -   hvorfor bruge tid på at hacke  et lille wordpress  site  fra dandomain  :-)

 Du har slettede din fil og så er den væk   :-)   

 

Hvis du er blevt  hacket på din ftp  så er den dandomain ftp server du er på som er blevt hacket   - 

og det må dandomain  jo kunne svare på om de er blevet hacket på den ftp server du er på

 

men det er rigtigt, det tager ikke lang tid og hacke et wordpess site,  det er det dårlig ved et CMS system / open source - > er der et sikkerhedshul så har alle der bruger wordpress/open source  -  et sikkerhedshul,  -  og så går hacker er jo bare i gang ,   det samme gælder magento prestashop joomla wordpress.

 

MAN SKAL JO  HA EN GRUND TIL AT HACKE ET WEBSITE    -          ellers giver det jo ikke mening     --  ????? 

 

 

Med venlig hilsen

Live HACKER {:)-|-< 

Nikolas D 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg prøver lige et skud fra hoften ud fra mine egne erfaringer. For ikke så lang tid siden prøvede en hacker en "poison null byte" attack mod min hjemmeside. Til min store skræk svarede min hjemmeside lystigt med test strengen, og mange andre hjemmesider er nok også sårbare.

Indsæt strengen herunder efter dit domæne navn
/?content=../../../../../../../../../../../../../../../proc/self/environ%00

Vises din hjemmeside med testet herover er din hjemmeside sårbar overfor denne type angreb.

Indsæt i .htaccess
#poison null byte attack
RewriteCond %{QUERY_STRING} proc\/self\/environ
RewriteRule ^(.*)$ index.php [F,L]

Test det NU - inden din hacker gør det!!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)