Jeg har drevet min webshop i et års tid nu. Det er derfor tid til at fornye mit abonnement hos host udbyderen. Jeg er hostet hos magentohotel, det skal siges at de er behagelige og rigtig hjælpsommme. Jeg har bare hørt fra flere at det måske er i overkanten at have min webshop hos dem. Jeg har omkring 3000 besøgende om måneden.
I kender sikkert prisen, hvis ikke så giver jeg omkring 150 om måneden. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at minimere den omkostning en lille smule.
Har i forslag til hvor jeg kunne hoste min webshop på ny, uden at load hastigheden forringes væsentligt?
Det kan sikkert godt findes billigere, men 150,- kr. - Jeg giver faktisk mere end du gør, jeg har også valgt at betale for nogle andre ting. Hvis jeg var dig og var tilfreds med min host osv. Så ville jeg ikke skifte. Jeg ville på intet tidspunkt satse på at skifte host og få forringet oppetid eller svartider, men selvfølgelig hvis man er nød til at skifte pga. det er for dyrt for en, så skal man da skifte.
Hvis jeg var dig, var jeg blevet hvis jeg var tilfreds. Som du selv nævner er det behagelige og hjælpsomme, ikke at andre host ikke er det. Men overvej det kraftigt inden du skifte.
Det skal lige siges at det ikke altid kan betale sig at skifte "bare for at minimerer omkostningerne". For selvom load hastigheden forringes kan det medfører andre services forringes. Dette har jeg desværre været ude for.
Hvis magentohotel lever op til det som de skal så synes jeg ikke at du skal tage risikoen hos andre med mindre du er 100% sikker på at du ikke forringer andre services.
Hilsen
Edin A.
Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk
150 kroner lyder meget billigt for en stabil service man er tilfreds
vis skal længere langt ned i prisen er der normalt lidt minus lidt mindre service måske lidt mere ned tid , men i alt kender jeg ikke nuværende udbyder service og op tid .
men vis endelig vil flytte , er jeg yderste tilfreds med meebox.net pro webhotel de er klart anbefales værdi
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tror du skal holde dit fokus på flere kunder og mere markedsføring. Den udgift du har til magentohotel er minimal og Dennis er skide loyal overfor sine kunder. Husk også på at det ikke gør noget at han tjener penge, det skal jo også helst være interessant for ham at servicere dig, uden at der starter et ur hele tiden, for at du kan blive faktureret når du sidder med spørgsmål!
Du tjener for lidt hvis en fast udgift på 150 kr. på et så vigtigt et punkt i din forretning er ved at få dig til at overvejer billigere løsninger med risiko for at hele din virksomhed!
Jeg har købt min egen server hos tyske hetzner. Bedre hastighed har jeg aldrig nogensinde oplevet. Jeg har bl.a. Denne side til at køre derpå: http://www.specs4bmw.com/
Der findes omkring 20 sites på hele serveren, så der er god plads til alle. Send mig evt. En pm, så finder vi en god pris.