Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg hoste min et år gamle webshop?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoes, 

Jeg har drevet min webshop i et års tid nu. Det er derfor tid til at fornye mit abonnement hos host udbyderen. Jeg er hostet hos magentohotel, det skal siges at de er behagelige og rigtig hjælpsommme. Jeg har bare hørt fra flere at det måske er i overkanten at have min webshop hos dem. Jeg har omkring 3000 besøgende om måneden. 

I kender sikkert prisen, hvis ikke så giver jeg omkring 150 om måneden. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at minimere den omkostning en lille smule. 

Har i forslag til hvor jeg kunne hoste min webshop på ny, uden at load hastigheden forringes væsentligt? 

Webshoppen er www.onlinewonderland.dk, hvis i vil have en fornemmelse af shoppen. 

Mange hilsner Simon 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Simon.

Det kan sikkert godt findes billigere, men 150,- kr. - Jeg giver faktisk mere end du gør, jeg har også valgt at betale for nogle andre ting. Hvis jeg var dig og var tilfreds med min host osv. Så ville jeg ikke skifte. Jeg ville på intet tidspunkt satse på at skifte host og få forringet oppetid eller svartider, men selvfølgelig hvis man er nød til at skifte pga. det er for dyrt for en, så skal man da skifte.

Hvis jeg var dig, var jeg blevet hvis jeg var tilfreds. Som du selv nævner er det behagelige og hjælpsomme, ikke at andre host ikke er det. Men overvej det kraftigt inden du skifte.

God vind

/martin

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 13:18

Hej Simon,

Det skal lige siges at det ikke altid kan betale sig at skifte "bare for at minimerer omkostningerne". For selvom load hastigheden forringes kan det medfører andre services forringes. Dette har jeg desværre været ude for. 

Hvis magentohotel lever op til det som de skal så synes jeg ikke at du skal tage risikoen hos andre med mindre du er 100% sikker på at du ikke forringer andre services.

HilsenBig Smile

Edin A. 

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan klart anbefale meebox

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har også hørt god ting om Meebox

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27

150 kroner lyder meget billigt for en stabil service man er tilfreds

vis skal længere langt ned i prisen er der normalt lidt minus lidt mindre service måske lidt mere ned tid , men i alt kender jeg ikke nuværende udbyder service og op tid .

men vis endelig vil flytte , er jeg yderste tilfreds med meebox.net pro webhotel de er klart anbefales værdi Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Simon:
så giver jeg omkring 150 om måneden.

Det kan jo slet ikke betale sig at lave noget arbejde for at minimere denne omkostning.
Tjener du slet ikke penge af betydning?

Ellers kan jeg foreslaa Polen, hvorved du ogsaa kan faa din personlige marginalskat
ned paa 19%.

Men hvis du ikke tjener penge af betydning kan det jo heller ikke svare sig. Wink

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tror du skal holde dit fokus på flere kunder og mere markedsføring. Den udgift du har til magentohotel er minimal og Dennis er skide loyal overfor sine kunder. Husk også på at det ikke gør noget at han tjener penge, det skal jo også helst være interessant for ham at servicere dig, uden at der starter et ur hele tiden, for at du kan blive faktureret når du sidder med spørgsmål!

Du tjener for lidt hvis en fast udgift på 150 kr. på et så vigtigt et punkt i din forretning er ved at få dig til at overvejer billigere løsninger med risiko for at hele din virksomhed!

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:03

Jeg har købt min egen server hos tyske hetzner. Bedre hastighed har jeg aldrig nogensinde oplevet. Jeg har bl.a. Denne side til at køre derpå: http://www.specs4bmw.com/

Der findes omkring 20 sites på hele serveren, så der er god plads til alle. Send mig evt. En pm, så finder vi en god pris.

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:21

Hej

Jeg bruger selv xxxx og er fuldt ud tilfreds med deres hosting!

De yder en fantastisk service, deres servere er hurtige, de er billige, og jeg har aldrig oplevet at mine sider har været nede.

Vælger du xxxx, kan du sende mig en pm, så kan du få en rabatkode, der giver 20% rabat på deres webhoteller :)

xxx

Hilsen

Rasmus

Affiliate link fjernet af moderator

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)