Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg hoste min et år gamle webshop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:45

Har smidt dig en pm :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:22

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at i bruger jeres tid på det.. 

Jeg vil helt sikkert overveje +/- for at blive hos dem og for at benytter mig af andre tilbud. 

Mange hilsner Simon 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 16:14

Er der nogle af jer gutter der vil undvære en rabat kode til magentohotel? Det vil helt sikkert være afgørende for om jeg flytter eller ej.

Mange hilsner Simon. 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon:

Er der nogle af jer gutter der vil undvære en rabat kode til magentohotel? Det vil helt sikkert være afgørende for om jeg flytter eller ej.

Mange hilsner Simon. 

Hej Simon.

Vi bruger ikke rabatkoder, alle betaler samme lave pris som du gør.

Jeg håber du får mere gang i butikken så det ikke er udgiften til hosting der skal være afgørende. Wink

God vind med shoppen Simon.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:26

Simon:

Mange hilsner Simon. 

Hvis jeg var dig, så ville overveje om jeg ville drive en webshop. Hvis du søger besparelser på et område som er en af de mere essentielle parametre for en god kundeoplevelse, så har du ganske enkelt ikke råd til at drive en webshop.

Og faktisk så tror jeg du ville få mere ud af at gøre din webshop attraktiv fremfor dyster, på den måde får kunderne mere lyst til at handle. Der er så også derudover nogle helt grundliggende fejl i din webshop som gør at folk måske springer videre. Kig på andre shops hvad de gør.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon:

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at i bruger jeres tid på det.. 

Jeg vil helt sikkert overveje +/- for at blive hos dem og for at benytter mig af andre tilbud. 

Mange hilsner Simon 

jeg mere du skal forbedre siden jeg synes den er for mørk til tøj siden og kom mere frem med produkterne på forsiden .

Alt i fodnoten kan ikke læses nærmeste

husk sæt cvr nummer i fodnoten det skaber troværdighed over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 16:46

Entrepreneur - Jan:
Der er så også derudover nogle helt grundliggende fejl i din webshop som gør at folk måske springer videre.

Hvilke grundlæggende fejl tænker du på, for dem vil jeg selvfølgelig gerne have rettet op på. Jeg modtager gerne ros, ris og råd til forbedringer! 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)