Prøv at kikke her, det er en ok service: |
Har smidt dig en pm :)
Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at i bruger jeres tid på det.. Jeg vil helt sikkert overveje +/- for at blive hos dem og for at benytter mig af andre tilbud. Mange hilsner Simon |
Hej Simon. Vi bruger ikke rabatkoder, alle betaler samme lave pris som du gør. Jeg håber du får mere gang i butikken så det ikke er udgiften til hosting der skal være afgørende. God vind med shoppen Simon. |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Hvis jeg var dig, så ville overveje om jeg ville drive en webshop. Hvis du søger besparelser på et område som er en af de mere essentielle parametre for en god kundeoplevelse, så har du ganske enkelt ikke råd til at drive en webshop. Og faktisk så tror jeg du ville få mere ud af at gøre din webshop attraktiv fremfor dyster, på den måde får kunderne mere lyst til at handle. Der er så også derudover nogle helt grundliggende fejl i din webshop som gør at folk måske springer videre. Kig på andre shops hvad de gør. |
Køb ren argan olie her
jeg mere du skal forbedre siden jeg synes den er for mørk til tøj siden og kom mere frem med produkterne på forsiden . Alt i fodnoten kan ikke læses nærmeste husk sæt cvr nummer i fodnoten det skaber troværdighed over siden |
Hvilke grundlæggende fejl tænker du på, for dem vil jeg selvfølgelig gerne have rettet op på. Jeg modtager gerne ros, ris og råd til forbedringer! |