Sidder og skal bestille nye papkasser, fik valgt forkert størrelse sidste gang , så står nu med en del kasser som jeg ikke kan bruge (og har ikke flere af dem jeg kan bruge) - så ind på nettet og kigge efter nye kasser. Plejer at bruge en anden og kiggede da også hos dem men skulle bruge en ny størrelse udover dem jeg plejer at bruge. Da de ikke havde den, tjekkede lige hos andre. Så faldt jeg over billigemballage og kan se deres priser er lavere end hvad jeg normalt giver, de har godt nok heller ikke den størrelse jeg leder efter, men de har de andre jeg skal bruge. Jeg sparer ikke ret meget ved at købe hos dem, men nok til at kunne købe 75 flere kasser for samme pris en hvor jeg plejer. Undre mig bare at de ikke har flere gode anmeldelser på TP, men ved også hvor svært det er at få folk til at bruge det. Så det er ikke noget der får mig til at fravælge en virksomhed. Derfor spørger jeg nu her: Hvilke erfaringer har du med: billigemballage.dk ? |
Hej Kim
Faldt lige over dit indlæg her på siden. BilligeEmballage er en af vores webshops, og jeg elsker altid når nogen gider at kommentere dem offentlige :-)
Som du skriver ganske rigtig, så har vi fået nogle semi dårlige anmeldelser på trust pilot. Men vi gør heller intet for at få de glade kunder til at skrive derinde, og sker det at man har haft en dårlig oplevelse med en webshop, så er det nemt lige at få luft for sin frustration på trust. Jeg mener dog de nok havde fået mere ud af at kontakte mig og få noget kompensering for den dårlige oplevelse, men sådan er det ikke altid :-)
Om ikke andet, så er det meget godt at få oplyst hvor man kan være bedre :-)
Tak fordi du gad at skrive lidt om os herinde :-)