Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaringer med billigemballage.dk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og skal bestille nye papkasser, fik valgt forkert størrelse sidste gang , så står nu med en del kasser som jeg ikke kan bruge (og har ikke flere af dem jeg kan bruge) - så ind på nettet og kigge efter nye kasser.

Plejer at bruge en anden og kiggede da også hos dem men skulle bruge en ny størrelse udover dem jeg plejer at bruge. Da de ikke havde den, tjekkede lige hos andre. Så faldt jeg over billigemballage og kan se deres priser er lavere end hvad jeg normalt giver, de har godt nok heller ikke den størrelse jeg leder efter, men de har de andre jeg skal bruge.

Jeg sparer ikke ret meget ved at købe hos dem, men nok til at kunne købe 75 flere kasser for samme pris en hvor jeg plejer. 

Undre mig bare at de ikke har flere gode anmeldelser på TP, men ved også hvor svært det er at få folk til at bruge det. Så det er ikke noget der får mig til at fravælge en virksomhed.

Derfor spørger jeg nu her: Hvilke erfaringer har du med: billigemballage.dk ? 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:49

Hej Kim

Faldt lige over dit indlæg her på siden. BilligeEmballage er en af vores webshops, og jeg elsker altid når nogen gider at kommentere dem offentlige :-)

Som du skriver ganske rigtig, så har vi fået nogle semi dårlige anmeldelser på trust pilot. Men vi gør heller intet for at få de glade kunder til at skrive derinde, og sker det at man har haft en dårlig oplevelse med en webshop, så er det nemt lige at få luft for sin frustration på trust. Jeg mener dog de nok havde fået mere ud af at kontakte mig og få noget kompensering for den dårlige oplevelse, men sådan er det ikke altid :-)

Om ikke andet, så er det meget godt at få oplyst hvor man kan være bedre :-)

Tak fordi du gad at skrive lidt om os herinde :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 21:02

Hej Kim.
Jeg har brugt billigemballage.dk to gange tidligere, og min oplevelse har været god. Varen blev leveret hurtigt og de trak først pengene dagen efter leveringen.
Så alt i alt en rigtig god oplevelse :)

Mvh
Morten 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 21:05

Hej

Da jeg selv sælger indpakning via min shop boblekonvolut vil jeg bare sende jeg et venligt hint om også at se på vores papkasser

Hilsen

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 21:05

Jeg har bestilt der fra, fin service, hurtig ekspedition, rigtig fine kasser.. og kanon pris.. og varerene er pakket ind så de kan tåle at stå ude når fragt mændene smider tingene et random sted ;)

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 21:08

Hej Kim.

Vi er flittige brugere på siden og har intet negativt at sige overhoved.. vi har altid fået varene til tiden.. vi bruger deres faktura løsning da vores lille butik ikke er indehaver at et dankort men kun et mastercard...

//Daniel

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:17

Hej Kim

Faldt lige over dit indlæg her på siden. BilligeEmballage er en af vores webshops, og jeg elsker altid når nogen gider at kommentere dem offentlige :-)

Som du skriver ganske rigtig, så har vi fået nogle semi dårlige anmeldelser på trust pilot. Men vi gør heller intet for at få de glade kunder til at skrive derinde, og sker det at man har haft en dårlig oplevelse med en webshop, så er det nemt lige at få luft for sin frustration på trust. Jeg mener dog de nok havde fået mere ud af at kontakte mig og få noget kompensering for den dårlige oplevelse, men sådan er det ikke altid :-)

Om ikke andet, så er det meget godt at få oplyst hvor man kan være bedre :-)

Tak fordi du gad at skrive lidt om os herinde :-)

Det var godt i kom ind og skrev noget selv, ellers havde jeg ikke husket at gå ind og komme med en eftervurdering af kasserne jo :) (kommer en opdatering på trustpilot snart nu hvor jeg har fået lidt kunde feedback på nogle af dem)
Til jer som har handlet hos dem dem, kan i så komme ind og lave en anmeldelse på trustpilot :)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 21:31

Kim Vinberg:
Så faldt jeg over billigemballage og kan se deres priser er lavere end hvad jeg normalt giver, de har godt nok heller ikke den størrelse jeg leder efter, men de har de andre jeg skal bruge

Du kan ikke uden videre sammenligne pris på papkasser uden også at sammenligne kvaliteten. Der findes mange forskellige papkvalitetter f.eks er det ikke ligegyldigt for kassen bæreevne / brudstyrke  om den er lavet af genbrugtpapir eller nyt papir ligeledes er tykkes af det anvendte papir også en vigtig faktor. 

Mvh

Ravn

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:40

Ravn:

Kim Vinberg:
Så faldt jeg over billigemballage og kan se deres priser er lavere end hvad jeg normalt giver, de har godt nok heller ikke den størrelse jeg leder efter, men de har de andre jeg skal bruge

Du kan ikke uden videre sammenligne pris på papkasser uden også at sammenligne kvaliteten. Der findes mange forskellige papkvalitetter f.eks er det ikke ligegyldigt for kassen bæreevne / brudstyrke  om den er lavet af genbrugtpapir eller nyt papir ligeledes er tykkes af det anvendte papir også en vigtig faktor. 

Mvh

Ravn

Var også derfor jeg skrev herinde, men har bestilt hos dem for længe siden nu - da der ikke var nogen som reagerede så måtte jeg selv finde ud af det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)