Tja, hvis bare der faldt en dråbe, hver gang nogen sagde, at det ikke nytter, så gik der sgu ikke ret lang tid. |
Har hun været utro?
Tja, hvis bare der faldt en dråbe, hver gang nogen sagde, at det ikke nytter, så gik der sgu ikke ret lang tid. |
Hvis man skal bankes til at tilstå, så tror jeg ikke at det er tilfældet. Men kan stadig godt være. Men om det er det ene eller andet, så er stening en seriøs grov straf. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
hermed har jeg også skrevet under og jeg sagt min mening mod stening denne kvinde , jeg håber mange flere skriver under |
Hej, Skal nok skive under, men jeg tror desværre heller ikke at det har den store effekt. Magthaverne tror jeg er ligeglade med hvad vi mener :( Håber det bedste for Intisar og hendes børn! |
Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk
Så er den unge dame løsladt. Det er da en meget god nyhed.
God weekend! |
Tro mig, det har langt større effekt, end man lige forventer. Skriver ofte under på, at jeg er imod diverse overgreb på dyr og vores planet (naturen), og flere af disse sager har fået et positivt udfald takket være alle underskrifterne :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det er jo umuligt at vide, hvor stor betydning underskrifter har haft for sagen. Amnesty giver selvfølgelig sin kampagne æren. Men jeg er da sikker på, at deres kampagner har en betydning for menneskerettigheder, selvom de måske ikke er årsag til denne løsladelse. Forhåbentlig har hun et sted at tage hen. |