Undskyld, at jeg afbryder med lidt cafe og uhygge. Men mon ikke det er muligt at skaffe nogle underskrifter mod stening til Amnesty? Fra AI: "Intisar Sharif Abdallah er 20 år gammel og mor til tre. 13. maj blev hun dømt til døden ved stening i Sudan. Hun sidder nu fængslet med sin fire måneder gamle baby og afventer sin straf. Intisar er dømt for utroskab ved en retssag, der var uretfærdig. Hun tilstod først, efter at hendes bror tævede hende. Dødsstraf er et brud på retten til liv, og stening er en særlig grusom form for dødsstraf, der har til formål at forlænge ofrets pine mest muligt. Stening er desuden et brud på Torturkonventionen, som Sudan har underskrevet. Hjælp os med at standse steningen af Intisar Sharif Abdallah. Skriv under og del." http://www.amnesty.dk/side/mor-til-tre-domt-til-doden-ved-stening-i-sudan |
Hej Louise
Lige så meget som dig ville jeg gerne stoppe det, men tror ikke helt at de synes at underskrifter er nok, tror faktisk de er fuldkommen ligeglade. Jeg ville gerne skrive under, men tror aligevel jeg ville have spildt 6 minutter af mit liv.
Det er også noget svineri at gøre. Puha.