Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste video beskyttelse fra hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Replay Media Catcher, og så kan alle finde ud af det ;)

http://applian.com/download-videos/

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Primdal:

Replay Media Catcher, og så kan alle finde ud af det ;)

http://applian.com/download-videos/

tror ikke hr og fru danmark vil gå så vidt at købe et andet program for mellem 200-400 kr som de ikke kender, installere det uden at vide hvad det er og så begynde at optage alle stream, de skal selv sidde og trykke play hver time og så optage det på deres harddisk der hurtigt bliver fuld :)

så er det altså nemmere at betale den smule pr måned som abonnement og så er der adgang til alle de nyeste film hele tiden og de skal ikke have besværligheden med at optage det først for derefter at se den igen , for bare at spare 59 kr hver måned :)

nej, det er nu sikkert nok, min målgruppe er ikke folk der går så meget op i at spare 59 kr pr måned hvis de får værdier for hvad der langt overgår beløbet for et program der kan optage en stream haha

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Primdal:

Replay Media Catcher, og så kan alle finde ud af det ;)

http://applian.com/download-videos/

de siger selv den ikke fungerer, der er sikkert andre, men det kræver meget for at spare håndører og det gider folk ikke hvis de får meget mere i værdi og de slipper for bøvlet, det går bl.a. også ud over kvaliteten siger de selv, jeg føler kunder der bruger min metode nu er sikre nok, hvis det var dyrere produkter ville jeg nok gå efter pokeruni.dk metode for at helgardere enhver form for kopiering

As of January 28, 2009, any newly installed copy of Replay Media Catcher does not support Adobe Secure RTMP Measures. We have resolved a dispute with Adobe Systems Incorporated, without admitting any wrongdoing or liability, by agreeing not to circumvent any Secure RTMP Measures developed by Adobe.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

tror ikke hr og fru danmark vil gå så vidt at købe et andet program for mellem 200-400 kr som de ikke kender, installere det uden at vide hvad det er og så begynde at optage alle stream, de skal selv sidde og trykke play hver time og så optage det på deres harddisk der hurtigt bliver fuld :)

Men hvis det bare er Hr. og Fru. Danmark, du har at gøre med, hvorfor så i det hele taget gå så vidt, at lave RTMP stream og ikke bare sætte en almindelig flash player op? Hvis man kan finde ud af at downloade video fra en typisk flash player, så kan man vel også hurtigt finde ud af at omgå din RTMP stream.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:

Fitness Udstyr:

tror ikke hr og fru danmark vil gå så vidt at købe et andet program for mellem 200-400 kr som de ikke kender, installere det uden at vide hvad det er og så begynde at optage alle stream, de skal selv sidde og trykke play hver time og så optage det på deres harddisk der hurtigt bliver fuld :)

Men hvis det bare er Hr. og Fru. Danmark, du har at gøre med, hvorfor så i det hele taget gå så vidt, at lave RTMP stream og ikke bare sætte en almindelig flash player op? Hvis man kan finde ud af at downloade video fra en typisk flash player, så kan man vel også hurtigt finde ud af at omgå din RTMP stream.

det kan også blive for nemt - det er med at finde grænsen hvor folk ikke gider bøvlet og så om jeg kan tåle at folk kopierer og deler det indbyrdes og hvor jeg så bliver snydt for min løn, når det trods alt er en service vi laver og der er produktionsomkostninger pr. film der svarer til 1 års abonnement som min.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke om folk gider at sidde og kopiere for at spare 59 kr - lad os sige de skal kopiere 40 film a 30 min, de skal altså bruge en del tid på det, når de så har brugt deres tid på det så er der i mellemtiden kommet nye film og nye trends de ikke kan følge med i fordi de har opsagt deres abonnement på 59kr -

de skal så betale igen 59 og så kopiere en ny film - så er vi ude hvor alle normale mennesker tænker, nej det her er sgu for dumt, jeg betaler bare de 59 kr pr  måned, det er jo ingen herregård, og så har jeg adgang til det når som helst og jeg slipper for bøvlet -

det er mine tanker om det, så på den måde tror jeg det er tilpas sikret/bøvlet til at det virker som løsning

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

NU kender jeg ikke helt din situation, men man kunne måske også udnytte reklame-værdien der ligger i sådan en video. Her tænker jeg at du måske kunne gøre den frit tilgængelig via youtube, og derigennem få en masse reklame hvis du nu ikludere dit firma logo osv...

Har selv gjort det med alle mine videoer, og min kanal på Youtube har efterhånden nået 200.000 views :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:

NU kender jeg ikke helt din situation, men man kunne måske også udnytte reklame-værdien der ligger i sådan en video. Her tænker jeg at du måske kunne gøre den frit tilgængelig via youtube, og derigennem få en masse reklame hvis du nu ikludere dit firma logo osv...

Har selv gjort det med alle mine videoer, og min kanal på Youtube har efterhånden nået 200.000 views :D

tak for indspark, det er stensikkert der bliver lavet mindre promotionsvideoer med vandmærke/reklame for at promovere tjenesten :)

de bliver ikke i fuld længde, men nok til at de kan nå at vise fordele og kvaliteter så folk får lyst til at se mere

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

Thomas Skov Iversen:

NU kender jeg ikke helt din situation, men man kunne måske også udnytte reklame-værdien der ligger i sådan en video. Her tænker jeg at du måske kunne gøre den frit tilgængelig via youtube, og derigennem få en masse reklame hvis du nu ikludere dit firma logo osv...

Har selv gjort det med alle mine videoer, og min kanal på Youtube har efterhånden nået 200.000 views :D

tak for indspark, det er stensikkert der bliver lavet mindre promotionsvideoer med vandmærke/reklame for at promovere tjenesten :)

de bliver ikke i fuld længde, men nok til at de kan nå at vise fordele og kvaliteter så folk får lyst til at se mere

 

Ok...god ide!

BTW... hvis du vælger at hoste din video via viemo.com, så har du mulighed for at kodeordsbeskytte den, således at det kun er folk der kender koden der kan se den :)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

vimeo* :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)