Nu ved jeg ikke hvad det er for en slags videoer du har tænkt dig at producere, men jeg vil anbefale du hoster videoen på din egen server og eventuelt tilknytter det en medlems-sektion som kun dine medlemmer har adgang til. Det kommer naturligvis an på dit produkt om dette er en mulighed.
Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me
Nu ved jeg ikke hvad det er for en slags videoer du har tænkt dig at producere, men jeg vil anbefale du hoster videoen på din egen server og eventuelt tilknytter det en medlems-sektion som kun dine medlemmer har adgang til. Det kommer naturligvis an på dit produkt om dette er en mulighed.
Hej, tak for svar,
som du nævner det, det er sådan det er nu - men de skal max have video tilrådighed et par dage, da der er abonnement på, derefter skal de logge ind igen for at bekræfte de er betalende - videoer skal heller ikke kunne smides på youtube f.eks eller deles andre steder.
Selv er jeg nået frem til at ikke tænke så meget om det. Istedet gælder det bare om at lave et godt produkt som folk vil anbefale og så håbe at de ikke videre distribuere det til andre.
Selv er jeg nået frem til at ikke tænke så meget om det. Istedet gælder det bare om at lave et godt produkt som folk vil anbefale og så håbe at de ikke videre distribuere det til andre.
Hej, RTMP stream er ikke noget der kan downloades sådan bare lige - man skal være mere end alm interesseret i teknik og IT før man kan komme i nærheden af den.
Er i forvejen medlem et andet sted i udlandet hvor det er lagt som RTMP stream, selvom jeg har adgangen i kildekoden med fuld sti, vil den ikke lade mig se den - så tror den alm. dansker uden kendskab har opgivet for længst og dermed ser det ud til at den er nok beskyttet når den ligger som RTMP stream fra privat server