Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af en Cloud server som webhotel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvem kan hjælpe mig med opsætning af en cloud server så den kan bruges som webhotel Send pm hvis i kan hjælpe mig med det tager gerne imod gratis hjælp men vil os gerne betale for hjælpen send en pm hvis du kan hjælpe mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes du skal tage et skridt tilbage, hvis du snakker om at få en til at opsætte det til dig.

Du skal nok overveje hvorvidt en CloudServer er den rigtige løsning til dine behov, det kan sagtens være du er bedre tjent med at købe et helt normalt webhotel? En CloudServer er en super fleksible løsning som er god hvis man f.eks. køre nogle krævende tjenester der skal optimeres, eller hvis du måske køre Java/Python eller andet som et normalt webhotel ikke kan klare. Men har du en standard php side f.eks. og ingen erfaring eller lyst til at lave server administration så er det ikke nok ikke den bedste løsning for dig.

Når du har sådan en server skal du ikke bare tænkte på at opsætte det til at starte med, men du skal også være opmærksom på sikkerheds opdateringer, OS opdateringer, firewall settings, løbende optimere og hvad hvis serveren går ned, hvem skal fixe det for dig? 

Hvis du meget gerne vil beholde serveren vil jeg anbefalde dig enten at lære at administere serveren selv (i så fald så husk at starte med nogle mindre seriøse projekter da det sagtens kan gå galt) eller hyre et firma på en månedlig basis, ellers er der stor chance for du kan løbe ind i problemer i fremtiden.

Hvis du ønsker selv at lære det vil jeg anbefalde at hoppe over på siden howtoforge.com hvor der er en masse gode guides :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 13:48

Jeg er helt enig med Jacob.

Det er ikke bare lige.
Der skal være en bagvedliggende grund som gør man er nødt til det her.

Jeg kan sagtens hjælpe dig, men det vil komme til koste dig afhængigt af hvad der skal laves.
Men man kan lave en løsning baseret på openISP.

Dog skal du huske som Jakob igen nævner... vedligeholdelse er ikke bare at installere og så kører den videre. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

Jeg kan godt hælpe dig med det    send mig en PM

/Nikolas D

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:58

Hej Tonny,

Er der vores cloud du har valgt? :-)

Vi kan hjælpe dig med at opsætte den og vedligeholde den for en fast månedlig pris. Eller vi kan tilbyde at gøre det til en alm. timepris hvor du blot betaler når vi skal hjælpe dig.

Hvis du finder ud af, at en cloud server måske ikke er dig, så har vi også mulighed for at tilbyde dig en webhotel-reseller-løsning.

Du skal være velkommen til at fange mig på mail: pt@meebox.net

- God dag!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)