Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopløsning og SEO

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestasho vil klart være et bud, på et shop system der kan det du efterspørger og lidt til. 

Det er Open Source, hvilket vil sige at du kan komme i gang blot ved at have et domæne samt webhotel. Her vil jeg anbefale Meebox til Prestashop. 

Der findes mange gratis templates / designs til Prestashop, hvilket vil sige, at du kan få en ret unik og designmæssigt flot webshop op og kører, uden at kaste andet end din egen tid efter det. 

Vil man så efterfølgende have pro. hjælp, så findes der mange der kan hjælpe med dette i DK, da Prestashop efterhånden er blevet en af  "de store drenge" på webshop markedet. 

Mht. SEO og Prestashop, så har jeg i dag lige lagt denne lille huskeliste online omkring det at sætte Prestashop korrekt op med SEO.

Kristian Ole Rørbye

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 11:00

Jeg siger tak for den gode hjælp hr :).

Det gav mig nye tanker

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 11:10

Jeg bukker og nejer ;).

Mange tak for hjælpen. Du vil vælge prestashop frem for Magento. Prøver at vælge den Bedste løsning mellem de to.

Mvh Lars

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 11:12

Dvs at du vil foretrække Magento?:).

Mht gratis PBS mener du vel at det er gratis at indstille sin købte nets aftale i webshoppen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Hej Lars,

Vil anbefale Ultimate-Web i aalborg til den opgave.
De er super dygtige - kender dem fra en måneds praktik peiode.

Du kan fange dem på tlf: 70 250 019, www.ultimate-web.dk

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 11:42
På min shop (se link i min signatur) bruger jeg en løsning fra Webcoders (som også er på Amino).

Du kan læse om deres løsning her http://seo-shop.dk/

Jeg er super glad for det. Jeg behøver ikke at tænke på noget som helst. Og der er installeret en SEO løsning der sparker r*v. Jeg kan styre ALT omkring SEO meget nemt.

Desuden er de eksperter i SEO - Så når jeg hører ordene shop og SEO, så tænker jeg straks på dem.
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke ønsker et højtmånedligt beløb så tager vi et fast beløb for at designe og opsætte shoppen i Magento. Første års hosting og betalingsgateway er også inkl. i prisen. Vi bygger shoppen på Magento.

I år 2 er prisen for hosting og betaingsgateway kun 3000,-

Læs mere om vores service her: http://getashop.dk/magento-webshop/

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 13:18

Hej Lars

Jeg ville også lige byde ind :)

Folk er allerede kommet med rigtigt gode bud på hvilket system du skal vælge, og alle bud er rigtig gode.

Som jeg ser det kan du enten vælge mellem en Open Source løsning hvor du selv sørger for opsætning og naturligvis selv skal supportere din løsning, og denne løsning er rigtig god hvis man selv vil stå for opsætning, og så er det som oftest den billigste løsning.

Er du mere interesseret i at fokusere på selve forretningen der er din webshop så vil jeg anbefale at gå efter systemer der koster et månedligt gebyr, og hvor du faktisk får en færdig webshop der bare skal fyldes med produkter og information og hvor du altid har en kundeservice der kan være dig behjælpelig. Disse løsninger har oftest også forskellige pakke løsninger der kan tilpasses dine behov så du ikke betaler for mere end du bruger.

Et eksempel på en sådan kunne være denne hjemmeside der også er en niche hjemmeside og som vi har opsat i en opstarts løsning hos SmartWeb, han var oppe at køre i løbet af 2 dage.

Håber det var til hjælp.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 17:04

Det lyder bestemt ikke dårligt. Hvad er prisniveauet hos dem?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)