Hej aminoer! |
Når du siger opstille hvad mener du så? At oprette produkter mv. eller at sætte selve shoppen op?
Jeg bruger selv Magento og det er fantastisk godt.
Hej aminoer! |
Når du siger opstille hvad mener du så? At oprette produkter mv. eller at sætte selve shoppen op? Jeg bruger selv Magento og det er fantastisk godt. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Jeg har berørt Prestashop indenfor det seneste stykke tid, og må sige at jeg er noget begejstret for måden det er skruet sammen på rent kode-mæssigt. Og der findes mange plugins/moduler til det, og mht. SEO er det også relativ nemt at sætte op. Prestashop er nemt at sætte op, selvom du ikke har nogen kode-erfaring, og skal du have lavet udvidelser til det, er det også relativ nemt at finde en person, som kan dette. |
Begge dele :). Går og håber på at finde en løsning hvor jeg selv kan sætte den op |
Jeg takker for hjælpen - det lyder lovende. |
Magento er det bedste (set fra mit behov) :) |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Jeg har ingen erfaring med DanDomain, men efter hvad jeg har hørt, så er det en løsning hvor der er en løbende månedlig udgift. Hvis du ikke omsætter for et særlig stort beløb, bør du lige have det i mente. Løsninger som Prestashop og Magento er omkostningsfrie (men der skal du så sørge for at vedligeholde den, og sikkerhedsopdatere selv, eller få en til det). |
Det lyder lovende. Umiddelbart syntes jeg også 1300 kroner i måneden var meget I mit tilfælde at starte ud med. Der er skam omkostninger nok at tænke på under etablering. |
Magento og Prestashop er begge gratis, dog findes der moduler til dem begge som koster penge. Men du kan være køreklar med begge systemer (samt mange andre Open Soruce systemer) gratis. Det eneste, du skal tænke på, er din webhost udbyder. Jeg ved at Magento kræver lidt af et webhotel rent performance-mæssigt, hvorimod jeg selv har sat en Prestashop op som kører uden problemer på diverse "discount" hostingsteder. |
Man kan sige at magento ikke er den letteste webshop, at designe men og lave seo og oprette produkter er rat ens på alle shop systemer. det der er med en magento der er mange gratis moduler til magento - såsom PBS eller facebook integration, google rich snippets m.v. Det koster som regel penge til prestashop - hold dig fra en Dandomain webshop, deres system er super dårlig, og er et lukket system. Magento og PrestaShop er kendt af google og er Open Source - en dandomain kan på Ingen måde måle sig med verdens to bedste webshop løsninger og så er Magento og PrestaShop ---> helt gratis :-) Mvh Nikolas D |