Tak for feedback på hjemmeside jeg vil se om jeg kan få lavet en mere prof hjemmeside så der bliver skabt et professionelt billed af min faglige kunnen.
jeg tænkte ikke lige på at en amatør hjemmeside giver en dårligt signal værdi.
Tak for feedback på hjemmeside jeg vil se om jeg kan få lavet en mere prof hjemmeside så der bliver skabt et professionelt billed af min faglige kunnen.
Prøv at google "bogføring vallensbæk strand" - der kommer nogle ret flotte hjemmesider som du skal konkurrere i mod og jeg ser slet ikke dig på side 1!
Så ja siden skal se mere proff ud men du skal også kunne findes i google, så der er et stykke vej endnu.
Du kan også prøve nogle andre tiltag, som telefon kanvass til lokale små virksomheder eller fodkanvass til de lokale handlende.
Hmm..jeg mener stadig, at det essentielle er kunderne...og disse får man ikke via en flot hjemmeside.
Jeg er kun delvis enig med dig. Hvis jeg var potentiel kunde, så ville hjemmesiden indgå som en del af min vurdering af, om jeg vile betro firmaet mit regnskab.
I det her tilfælde ville jeg selv bladre hurtigt videre til næste bogholder på listen. Hvorfor så det? Teksterne kunne være bedre og er uden kommaer, layoutet kønnere, manglende referencer mv. Alt sammen noget som intet har med bogføringen at gøre, men alligevel sender et signal til mig om at denne bogholder ikke er den rigtige for mig. Mangel på interesse for detaljer - og nej jeg ville ikke selv vælge en bogholder, der tilsyneladende ikke interesserer sig for detaljer.....
Så Peter hjemmesiden spiller en rolle - men den er ikke nødvendigvid afgørende. Referencer, synlighed og interesse for at kommunikere spiller også ind.
Jeg tror at den bedste vej til kunder i din branche er at netværke. Du skal ud og møde dine potentielle kunder i en eller anden netværksform - eks. arrangementer som det lokale erhverskontor afholder.
Når folk snakker med dig, og forhåbentlig finder ud af at du er en troværdig gut som har styr på det du laver, begynder telefonen sikkert at ringe.
Jeg gætter på at mange bogholdere skaffer kunder gennem netværk, og gennem henvisninger fra deres kunder.
flere referencer tilbyde billige hjælp mod de skriver om dig anbefalinger er den billigste markedsføring
være social aktive facebook få dine kunder til skrive om dig på facebook og det nye google plus er afgjort ved køre op ad så sørg for få det på siden få også nogle likes der , det er afgjort fremtiden også google plus som anbefalings værktøj .
klart lav videoer om din gode service på siden og spred den på social medier og dine gode kunder likes den.
presse meddelelser nye regnskabs partner rådgiver er i gang lig det ud med nyheder
læse mere omkring til trafik til din side ,husk selvfølgelige kan man altid lave ekstra hele tiden man bliver simpelthen aldrig færdig så husk altid dine kunder levere en perfekt service og du få en masse faste gode kunder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dette er min første hjemmeside, og jeg har hørt på alle jeres input, dette har gjort at jeg har valgt at udbyde opgaven med min hjemmeside, også vil jeg når min nye side er klar lade jer bedømme den igen.
Jeg vil også tage fat i mine tidligere kunder og bede dem om en reference jeg kan komme på hjemmesiden. og så vil jeg gennemgå mine tekster så de giver klar besked, og er uddybene.
Tak for alle jeres kommentar, de har givet mig en masse indsigt i hvordan mulige kunder ser på siden.
Jeg vender tilbage når min hjemmeside er klar, og så håber jeg den får bedre kritik.