jeg er jo lidt på udkig efter et par kunder der skal have lavet deres bogføring på ugeplan så jeg er sikkert noget fast indtægt.
Min hjemmeside hedder: WWW.dinlokaleregnskabspartner.dk
Du kan jo starte med at lære hvordan du laver links KLIKBARE i indlæg... en lille ting, men det kan være der lige var en der havde brug for din hjælp, men ikke lige orkede en copy/paste af dit link :-)
Men - du kan gøre som rigtig mange efterhånden gør: Give før du kan tage...
Tag fat i lokale JCI afdelinger eller andre netværk - tilbyd at du på deres næste samling vil give 30 minutters gode råd om regnskab og deslige - så har du åbnet en dør til potentielle kunder - og iøvrigt netværk der er vilde med give referencer - især hvis de synes de får udbytte af dine råd.
Jeg har for nogle år siden en del af det lokale JCI - og husker stadig et arrangement hvor et lokalt reklamebureau inviterede på inspirationsaften - hvor vi fik guld med det derfra.
Det er lidt langsommelig proces - hvis du sådan helt akut mangler cashflow - men tænk det ind i de dine fremtidige planer for at skabe nye kunder.
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg ville foreslå, at du laver en blog ,hvor du skriver relevanter annoncer, om forældrekøb. Måske endda dagligt. Jeg stod selv i den situation, at jeg havde brug for noget viden om forældre køb, men manglede lige ræcis en side som den. Den fandt jeg aldrig, så jeg måtte ringe rundt, skrive felre emails og læse mig til forskellige ting på forskellige hjemmesider. Så mit bedste forslag er en blog, der kan øve placering. Der er rigtig stor efterspørgsel på mere viden, om forældrekøb og ikke mindst noget konkret rådgivning.
En god ide kan også være at sætte sedler op i FAKTA, brugsen osv. osv. Kig jobopslagene på nettet igennem. Ofte søger mindre virksomheder en deltids kontorbørge, men det er som regel både hurtigere og billigere for dem, at få et firma som dit til at lave det.
Små håndværkervirksomheder fx (nu generaliserer jeg kraftigt) går ikke op i hvordan din hjemmeside ser ud, men en annonce i den lokale avis falder de tilfældigt over.
Min første indskydelse da jeg analyserede din hjemmesider er SEO. Din hjemmeside skal ganske enkelt optimeres hvad SEO (søgemaskineoptimering) angår. Dette kan gøres på mange måder, men hvis det bruges rigtigt kan det være en business killer!
Se gerne på min virksomheds hjemmeside hvad SEO er.
Håber du kan bruge det ellers er du velkommen til at kontakte mig :)
Hvis siden skal virke troværdigt på mig, skal du give oplysninger om adresse, by og telefonnummer. Alt for mange useriøse hjemmesider oplyser netop intet om det. Endvidere er din hjemmeside meget langsom om at oploade, hvilket også gør at nogle ikke har tålmodigheden til at kigge nærmere på din side.