Hej alle amino brugere. Jeg har igennem de sidste par måneder fuldt med herinde på siden og har udfra flere forskellige indlæg, set mig inspireret til at prøve at kaste mig ud i mit eget projekt sammen med en kammerat. Projektet har de unge som målgruppe og er inde at røre tre genre; fest, tøj og musik. Udover det har vi også en database af drinkopskrifter og drukspil, som brugerne kan prøve at bruge til deres fester. Indtil videre er det gået helt fint og vi har også fået vores egen facebook side op. Vi ved at det er svært at komme øverst på google da der er en hel del konkurrenter til alle vores emner, men vi prøver at se på det med en lidt anderledes synsvinkel. Det vi har gjort, og som vi håber kan give os et skub til at være en mere anerkendt side, er at interviewe musikkunstnere. Indtil videre har vi allerede 3 aftaler med halvstore kunstnere som vi skal ud lave et videointerview af. Tror i på idéen og vil det kunne hjælpe os med at blive en mere anerkendt og pålidelig side? Dernæst har vi også tænkt os at afholde en kæmpe promotion fest en dag i sommerferien hvor nogen af vores brugere kan komme ud og give den gas til en Wuup-Wuup fest. Det er noget vi selv ville syntes kunne være vildt sjovt og som også vil kunne give noget indtjening. Det er som sagt vores første side, og da vi gik ind til, vidste vi intet om wordpress, affiliatemarketing eller SEO. Alt er lavet på egen hånd og vi vil derfor gerne høre fra nogen garvede iværksættere om vores arbejde er gjort af en nogenlunde kvalitet. Selv er vi i hvert fald tilfreds med vores indhold på siden. Designet derimod er et free template og vi overvejer stærkt at investere i et nyt. Hvad er jeres syn på dette? Håber at i vil give os noget konstruktivt feedback og nogen gode råd til hvad vi kan gøre bedre. Hjemmesiden: www.wuup-wuup.dk God dag derude! :-) Frederik Sander Brandt og Jens Christian Gotfredsen. |
tøj feste musik kunne der sagtens lav et banner mere med mere liv i det ligger siden jo op til og jeg savner lidt mere billieder på siden.
samme 2 ord bruges i titlerne lav dem mere unikke på siden det hjælper en i søgeord optimering at alle titler er lidt mere forskellige nu.
kontakt jer ville jeg lave en kontakt formular på siden
jeg ville være mere åben mere hvem er jeg der skriver på siden navn og gerne et billedet af forfatter og anmelder på siden .
vis har virksomhed nummer sæt det på siden , det gør siden endnu mere troværdig man kan se endnu mere hvem det er .
husk social medie google plus , det kan give en lidt mere trust værdi på siden .