Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat her den 11/6

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et cvrnummer som bliver aktivt her den 1, men da nogen ting halter lidt, så når jeg ikke at have omsætning før 11/6.

Skal jeg foretage mig noget?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:34

MartinDr:

Jeg har et cvrnummer som bliver aktivt her den 1, men da nogen ting halter lidt, så når jeg ikke at have omsætning før 11/6.

Skal jeg foretage mig noget?

Overhovedet ikke. Det er helt normalt. Kun hvis du i et helt samlet kvartal (i dit fald kvartal 2 som går til til ult Juni) ikke har omsætning eller indkøb, skal du ind på skat. dk og logge ind og gå i punktet moms, hvor du under indberetning skal vælge 0 indberetning.

Ellers indberetter du bare moms der hvis du har fået lidt omsætning 11/6

Der er ikke andet du her og nu skal tænke på, det er først ved årsafslutningen og er du personligt CVR har du frist til at aflevere 1/7 næste år - og mon ikke du har nået lidt køb og salg inden. Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. May 12
Skrevet kl. 18:58

Hvis du svarer på flere af mine spørgsmål skal du snart have løn haha 90% af dem har dig som afslutning. TAK!

Nu kommer jeg dog lidt i tvivl, jeg har købt nogen ting hjem osv, skal jeg indberette det nogen steder NU? Regnede med det bare kom i moms den 17/8.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:09

MartinDr:
Nu kommer jeg dog lidt i tvivl, jeg har købt nogen ting hjem osv, skal jeg indberette det nogen steder NU? Regnede med det bare kom i moms den 17/8.

nej du skal ikke indberette noget nu - det kommer i momsen for 2. kvartal (april til Juni) som du skal indberette senest 17/8, - eller før om du er klar hurtigere efter 30/6  - for hvis du til den tid har mere købsmoms end salgsmoms, så vil du pengene igen kort tid efter du har indberettet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. May 12
Skrevet kl. 19:10

Super.

1000 tak John.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)