Dit plus-minus bord i sort har længe stået på min ønskeliste! Du laver et helt igennem fedt og minimalistisk design... |
BZR,
Sjovt at se at du har en Californisk nummerplade stående. Har du boet herovre?
Mvh Carsten
Dit plus-minus bord i sort har længe stået på min ønskeliste! Du laver et helt igennem fedt og minimalistisk design... |
Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com
BZR, |
Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt
Her kunne jeg måske godt tænke mig, at der var udsendt et memo, så jeg kunne have fået ryddet lidt op - but here goes. B-WEBs kontor (det officielle i hvert fald) inkl. et udvalg af de indretnings (og nok mest) udsmykningsvalg der er foretaget af undertegnede. :)
|
|
Hej Anders Må jeg linke til jeres side, og dine videoer omkring løbebåndet fra min hjemmeside www.pause.nu, som et godt input til de stakkels kontormuse? Jeg kan se du har haft det på i et års tid - er der nogen erfaringer der med fordel kan gives videre? - virker det? Mvh. Tina Johansen |
Mit "midlertidige" kontor - 23 dage endnu, så hedder min nye adresse Prinsensgade 39, 9000 Aalborg Super fedt og inspirerende at se de forskellige kontorer rundt omkring |
Sjovt at se de forskellige kontorer. Hvis jeg skulle skifte mit eget ud, ville favoritten helt sikkert være hos "Onlinefabrikken". Sådan skal et kontor se ud! :o) Mit eget beskedne kontor har ikke billard, airhockey eller sofagrupper, men det er det eneste sted der er fred og ro (for det meste) til at få lavet lidt: God weekend til jer :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Det er god værkstedshumor det der! |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
|