Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facade bogstaver - Hvem kan lave det?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt - jamen kan du ikke sende dit nr. i en privat besked så kan vi tage en snak imorgen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:24

Hej. Jeg kan godt fræse nogle flotte bogstaver til dig. Eventuelt i opskummet pvc med stag på bagsiden, så det er lige til at smide ind på vægen efter at ha boret nogle huller. Skriv hvis du er interesseret.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:18

Helbo Skilte
Edwin Rahrsvej 42
8220 Brabrand
Tlf.: 23748339
Mail: jh@helbo-skilte.dk 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 08:30

Det kan godt blive en lang tråd denne her, hvis alle vi der kan lave facadebogstaver skal byde ind.

Det undrer mig lidt at ingen har spurgt hvor de bogstaver skal monteres? Jeg kan se i en anden tråd at JaskoB har eller har haft butik på Nørrebrogade i København. Måske det var mest relevant at nogle sjællandske/københavnske kolleger kom på banen? Hvad med at kontakte Jesper Norbøll, Media-Mouse.dk (meget aktiv her på siden)??

Ved godt at jeg ikke kan tjene penge på at skrive det her, men det drejer sig altså også om at hjælpe kunderne bedst muligt. Sorry guys...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:36
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:00

Til dem der efterspurgte sjællandske leverandører.

butiksfacade.dk v/skiltekonsulenten.com har over 30års erfaringer med facadeskilte.

Han har hurtig levering, og priserne er fornuftige..

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Søren skriver, så burde man måske spørge hvor henne i landet denne opgave skal løses...

Der er nogle detaljer omkring opsætningen af bogstaverne, som er ret afgørende for prisen - med mindre kunden selv vil slås med at montere bogstaverne. I mange tilfælde kan opsætningen være langt den dyreste del af sådan en opgave.

Hvis det er en opgave der skal løses på Sjælland, så er det noget vi godt kan klare i MediaMouse hvis det også skal monteres.
Men der er altså detaljerne omkring facadens overflade og opbygning (mur, beton, træværk...) og om det er noget som kan monteres fra en stige, eller om vi er oppe i en højde hvor der skal bruges en lift eller et stillads.

Ønsker kunden selv at stå for opsætningen, så kan vi bare lave bogstaverne og sende dem hvor det end er henne i landet.

Men i mange tilfælde er det ikke noget folk selv kan/vil sætte op. Og hvis det f.eks. bare et teksten "Hej!" med en tykkelse på 2 cm. og en bogstavhøjde på 25 cm. - men noget der skal monteres oppe i højde på 3 meter, så kan opsætningen hurtigt gå over og blive det dyreste.

/Jesper

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 11:13

Jeg får lige målt og taget billede af facaden hurtigst muligt, for at kunne give mere præcise detaljer.

Og det er på Amagerbrogade det skal sættes op. :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)