Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til Android og iPhone søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er nogle gutter, der har en fantastisk idé til en App. Vi har gennemtænkt og designet den og er i gang med at programmere, men vi er nye i app-programmering og har brug for en programmeringshaj som kan hjælpe med at færdiggøre den og eventuelt stå for vedligeholdelse.

Det er især opsætning af - og kommunikation mellem server og mobil, som vi grundlæggenden ikke forstår. Så det er vigtigt, at du er skarp indenfor dette område. Dertil skal du have erfaring med programmering af både iPhone og Android.

Én løsning vil være, at f.eks. Appen kan færdiggøres i samarbejde med os til en pris, som vi engang aftaler. En anden løsning vil være, at du "hopper med på vognen" og får et bid af kagen. Hvis alt går, som vi gerne vil have det, så bliver det forhåbentlig til en stor kage! :-)

Det er helt forståeligt, at i selvfølgelig ikke kan svare på det lige på stående fod, da i jo ikke ved, hvad det nøjagtigt drejer sig om. Situationen er den, at vi helst ikke vil sige for meget til alt for mange omkring, hvad idéen er. Ikke før, vi er kommet nogle skridt videre.

Håber, der er nogle friske programmører derude, der kunne tænke sig at være med i en god idé og jeg ser frem til at høre fra jer - hvorefter vi kan tage en lidt mere uddybende snak!
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:51

Jeg kunne være meget interesseret, men har desværre kun erfaring med at programmere til Android. :/  

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:29
Hejsa

Jeg kunne også godt være interesseret. Vil I sende mig en pb med kontaktinfo?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)