Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til Tinglyseren.dk - Afstemning

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne ikke bestemme mig , men jeg synes ingen passer ideelt

men lav  et der viser en god handlen der giver jer et personlig strøg som man husk der kunne godt ligge et kort slogan ind i tinglyseren den sikker handlen eller et andet man kan huske 

designet trænger også til en opstrammer der tænker jeg også sikkerhed man skal føle sig sikker ved handle hos jer og der kan du kigge på banksider andre sider advokat sider eksempelvis ret og råd ved en google søgning nummer 1 synes jeg giver en tryghedsfølelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg kan se du har bevæget dig ud i en af One.coms templates. Jeg vil gerne tilbyde dig en komplet løsning, som du kan få leveret i næste uge!

- Komplet CMS Wordpress Hjemmeside (Med alt indhold billeder og det hele) + Et flot professionelt logo.

- Søgemaskine Optimering af din hjemmeside (Onpage og Offpage)

Pris; 1299 kr (Ex Moms)

Venlig Hilsen

Emil Sørensen

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke vælge nogen af dem. Har derfor heller ikke stemt.

Det er så satans vigtigt i den branche at fremstå erfaren, kompetent, troværdig og skarp, og det er der ingen af disse logoer, der hjælper dig med. Stod det til mig, skulle du have et meget mere stringent look - en rent typografisk løsning.

Og når det kommer til hjemmeside, ville jeg også anbefale andet design. Det kan jeg hjælpe dig med alt sammen, men det er ikke humlen her. Det er pænt af aminoer at give sig tid til at hjælpe, men det synes jeg måske ikke, at de har gjort her. Det er sgu ikke for at fornærme nogen, men det kan gøres meget bedre. Og det bør gøres bedre, hvis du ønsker at signalere, at du har styr på skidtet.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:34

Jeg kunne heller ikke vælge hvilket logo jeg ville stemme på da ingen af dem er gode. Farverne er dårlige, der er brugt for mange effekter, og kvaliteten generelt, viser ikke professionalisme, enkelthed og frem for alt troværdighed som et godt logo skal gøre.

Husk, man får hvad man betaler for! :)

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 11:52

Hej,

Jeg må desværre se mig enige med de andre herinde og sige at jeg heller ikke ville vælge et af dem. 

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)