Jeg er ved og få lagt en del flere video ind på siden :) og idag er også dagen hvor siden har været online i 30dage :) - Siden har fået en del flere Fotografer, så regner med flere billeder/videoer inden for kort tid..
Jeg er ved og få lagt en del flere video ind på siden :) og idag er også dagen hvor siden har været online i 30dage :) - Siden har fået en del flere Fotografer, så regner med flere billeder/videoer inden for kort tid..
ANDRE som har nogen kommentar :)
her er en tråd med en masse ideer hvad der gøre jer mere syndelige
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
ved dine "samarbejds partnere" godt du bruger partner-ads til at komme ind på deres side med? og har du overhovedet spurt om de vil samarbejde, eller er det bare skjult reklame? :)
ved dine "samarbejds partnere" godt du bruger partner-ads til at komme ind på deres side med? og har du overhovedet spurt om de vil samarbejde, eller er det bare skjult reklame? :)
Mvh benjamin
Grund til de ligger derinde og ikke overalt på min hjemmeside er at jeg jo synes at de udgiv et slags "samarbejde" med mig ved at jeg linker til deres hjemmeside og så for penge ud af det ved (klik/lads) Men nu er den side med mine samarbejde også en af de sider som i fremtiden vil bliv rette til :) jeg har fået mig en PR-ansvarlig som kommer til og stå for dette område.
Så jeg synes at der er tale om noget skjult reklame på www.Dk-Event.dk :) men ved et hurtig kig vil jeg godt kunne giv dig ret i at det kan se sådan ud, men det er ikke været min hensigt..
Jeg synes selve siden er pæn og rimelig overskuelig jeg synes dog du skulle oversætte alle knapper til dansk, så der ikke er blanding af dansk og engelsk, jeg er faldet over det flere steder på siden.