Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminbrugere Smile

Jeg ønsker gerne feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Dk-Event er en hjemmeside hvor du kan se billeder/videoer fra Events i danmark. 

Jeg kunne godt tænke mig og udvide hjemmeside til og ha andet end Events. Idé har været og tag billeder fra Alarm112 og andet, måske nogen private billeder. - Hjemmesiden vil med tiden få lavet en slags (Webshop) så det er muligt og kunne købe billeder eller Reklame-tøj fra til (billeder til billige penge!)

Hjemmesiden har en EventKalenderen hvor du der kan ses de Events som vi kommer til i danmark. 

Hjemmesiden er gratis og bruge, men jeg håber at jeg med tiden, kan tjene lidt på hjemmeside. Dog har jeg dårlige erfaringer med den måde jeg indtil videre har brugt affiliates på da det ikke giver en indtjening.

Lad mig høre jeres bud på hjemmesiden, kan I finde rundt, er den fin i opsætning eller rodet,er det klart hvad jeg vil med denne side. - Hjemmesiden har på mandag kørt online i 14dage! - Dk-Event rundet sidste mandag 2000 besøgene, og håber også på flere events i fremtiden!!

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg savner kunne give karakter til hver eneste event

husk google plus knap hele siden igennem det er blevet vigtigere nu i op timering processen

kontakt os , skriv gerne lidt der lidt grund info hvem i er .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hm tja hvad ska jeg sige

Du har taget et standard wordpress design og plottet ting ind i

Andet er der vel ikke at sige

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker generelt for blandet. Hvis man kigger på kategorierne i din navigationsbjælke så har du Video Galleriet (med videoer af Medina m.v.), Bil Events, Sport – og så … Akvariefisk???

Jeg ville nok overveje at gøre indholdet på siden lidt mere fokuseret på en klar målgruppe.

Du bør også få tilpasset dit wordpress design lidt mere. Når man eksempelvis klikker på Video Galleriet kommer man ind på en side med titlen ”Video Galleriet Archive” - en underlig blanding af dansk og engelsk.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nederst i footeren står der:

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Den må du lige uddybe lidt mere :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Min hjemmeside kommer rundt i danmark og tag billeder fra mange Events. Derfor har jeg en masse blandet kategorier og grundet at jeg lige har en med Akvariefisk er at jeg har flytter alt fra min gammel hjemmeside http://www.mariagerfjord-akvariefisk.dk/ over på den her side :) Kunne ikke finde et navn som passe bedre til en kategori :( - Jeg har ikke kun en målgruppe men flere, jeg tag billeder og video til siden, vi kommer rundt til en masse Events lige fra Bil træf til Koncerter! Derfor er der en Madina koncert. :)

Jeg har godt set den komme med "Video Galleriet" og er også ved og ændre det, men siden starte op for kort tid siden, og har været ud og tag en masse billeder så er ikke kommet videre med det. Men jeg synes det er godt så mange vil hjælpe mig med og finde fejlen på siden, så de kan rettes

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har helt ret :) det har jeg ikke tænkt over, bruger samme Tema på 2 andre af mine hjemmesider. Jeg prøver lige selv, ellers kontakt jeg dig. 

vh johnny

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var der stille :) andre som vil komme med et bud på hvordan jeg kan få flere Besøgene på hjemmeside :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnnysks.Dk:

Så var der stille :) andre som vil komme med et bud på hvordan jeg kan få flere Besøgene på hjemmeside :)

flere videoer på siden og mere aktivitet på siden mere viden , man forbedre siden mere og mere 

ekstra ideer kan du også læse her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)