| Har kigget lidt med på Yelp på det sidste og som Martin Thorborg ganske rigtigt siger, ser det ud til at blive stort i Danmark.  - Hvordan ligger man blandt de første, når man f.eks. søger på "pizza - Vesterbro" - Hvilke muligheder giver det at oprette en virksomhedesprofil? Mange butikker er på Yelp, men har ikke oprette en "Business page" Antallet af danske eksperter i Yelp er nok begrænset, men det fungere jo som mange andre rating sites, så der må være nogen derude der ved hvordan man griber det an. :) | 
Jeg kan desværre ikke give dig et endegyldigt svar, men jeg kan give dig et guldkorn fra San Diego, Californien, hvor jeg forleden skulle have installeret nyt stereoanlæg i bilen.
På min teknikers visitkort var der det fine lille Yelp-logo, og jeg spurgte, om det var noget han brugte meget. Det var det, og hvis jeg ville skrive en review, dele den med mine yelp-kontakter og vise det til ham, fik jeg 10% rabat. Udemærket! Som kunde føler man i den situation i hvert fald ikke, man kan tillade sig at give en negativ review, så han fik hurtigt skrabet en hel del positiv omtale til sig.
Bare en heads up

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger