Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer konkurrence

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder der nogle god webdesignere, som godt kunne bruge nogle ekstra lommepenge. Så kig her:)

http://www.dask-online.dk/redigere/koncepter/bank/filer/264.pdf

Eller er der nogle virksomheder, som trænger til nyt design og logo. Kan I deltage som virksomhed. Det koster selvfølgeligt lidt. Men præmierne skal jo dækkes ind

Vi deltog i deres slogankonkurrence, og kan kun sige at det var super godt. Også selv om det var  lidt hårdt. Men det afhænger jo af, hvad man lægger i det.

I den 1. runde. Sendes der designs til virksomhederne. Hver enkelte virksomhed vælger en vinder.

rundet 2. Vinder og virksomhed skal indsamle så mange stemmer som muligt.( massiv udbredelse af virksomhedens eksistens)

Runde 3. De partere som få flest stemmer, kommer i fagpanelet.

Vinder designer løber af med en god pose penge og virksomheden har fået en del omtale

Vær at prøve

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 22:28

Fedt! Det vil jeg da lige se nærmere på

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 22:30

Det synes jeg at du skal:) jo flere jo bedre

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 11:25

Så vidt jeg har forstået er konceptet lidt i stil med 99designs, blot i et mindre omfang?

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 12:19

Kender desværre ikke til 99designs. Så det kan jeg ikke svare på

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 16:23

99designs.com :)

Hvis man f.eks. ønsker et logo / webdesign kan man lægge opgaven ind, derefter byder hundredevis af designere så ind med deres forslag og du vælger så til sidst det design du synes bedst om. Designeren tildeles så "præmien" som kan være alt fra et par hundrede til tusinde dollars.

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:33

Altså, hvis jeg forstår det rigtigt: Man beder om at få noget arbejde udført og der er så x designere, der går i gang med at lave noget i håbet om at få betaling.
"Vinderen" eller de to tre, der bliver valgt får så en præmie.

Hvor meget betaling er der så til de andre, der har brugt tid, viden og erfaring på opgaven?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:04

Det er en ganske normal konkurrence hvor alle mennesker kan deltage. Google "google kort og godt"

Virksomhederne som deltager behøver ikke at gøre det for at få et nyt design.

Der kommer en masse omtale. Da vi deltog i slogan konkurrencen, var der indtil flere avisomtaler, der blev delt på kryds og tværs på facebook og  twitter. I blandt familie og venner. Altså firmaets navn kommer vidt og bredt.

De sidste par år har vinderne været i godmorgen Danmark. Det i sig selv er jo en temmelig god reklame.

Men man skal som virksomhed deltage, fordi man har lysten til at prøve noget nyt og komme ud til nogle andre mennesker

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:57

Fedt koncept! Jeg giver det en chance!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:29

Tak for svaret Charlotte.

Der er altså nogle deltagere der tjener kr. 0,- på at lave et stykke arbejde.

Det synes jeg ikke er i orden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)