Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blacklisted

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ville ikke hænge folk ud. Vil bare gerne undgå at andre kommer til at miste penge, og vil mene, at hvis folk går bevidst og snyder andre, at de så har fortjent det.

Men ved selvfølgelig godt at der kan komme en del mudderkastning. Så det er bare ønsketækning, i en lille stund af bitterhed.

 

Men som der bliver sagt. Life goes on

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:
Ville ikke hænge folk ud. Vil bare gerne undgå at andre kommer til at miste penge, og vil mene, at hvis folk går bevidst og snyder andre, at de så har fortjent det.

Nej det er der ingen der fortjener. Og JO du hænger folk ud for ikke at betale.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Emil: Nu er det jo så din holdning.. Find en anden tråd at trolle. Tak!

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Engholm:

Synes du det er et godt forslag at hænge folk ud i et offenligt forum? hvem er du? satan?

At kalde hende for satan er nok lige i overkanten. Hun er jo bare frustreret over at blive svindlet, så det var nok en bedre ide at forklare hende pænt at den foreslåede løsning ikke er lovlig.

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke selv har en webshop. Men jeg er flere gange stødt på personer på Amino som er blevet svindlet og som foreslår gabestok metoden, som jo altså ikke er lovlig.

Jeg vil derfor komme med mit forslag, som I så selv kan vurdere om det kan bruges:

Charlotte, jeg foreslår dig at finde andre webshop ejere som har samme frustrationer. I skal danne en gruppe hvor alle skal bidrage med et bestemt beløb for at være med.

- Først laver I brainstorm over alle de mulige løsningsforslag.

- Derefter bruger I det indsamlede beløb på en god advokat som gennemgår alle jeres ideer og som kan rådgive jer i hvad der er lovligt.

En brainstorm ide kunne være at I laver et lukket forum hvor I deler viden om svindlere. For at få adgang skal man indbetale til den fælles pulje, samt være verificeret i hoved og røv. Dvs. at der skal tjekkes op på CVR, tlf, navn, adresse osv., så det ikke er alle og en hver der kan få adgang til dataene. Om dette er lovligt aner jeg ikke, men jeg er ikke overbevist om at det er. Derfor er det vigtigt at en advokat gennemgår alle jeres ideer, så I ikke opstarter noget ulovligt.

Mit indtryk er at mange webshop ejere står med dette problem og ingen endnu har fundet en løsning. Hvis I alle går sammen og samler jeres kræfter, så burde det være muligt at finde en lovlig løsning som kan dæmme op for svindlerne.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik, det er faktisk en god ide, men tror desværre ikke at det er lovligt..

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Det er en god ide. Men kræver et stort stykke arbejde. Men kan jo altid snakke med advokaten:)

Vil også lige tilføje, at vi har ikke nogen webshop.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad mig hjælpe dig. Hvad sælger du?

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:

Ville ikke hænge folk ud. Vil bare gerne undgå at andre kommer til at miste penge, og vil mene, at hvis folk går bevidst og snyder andre, at de så har fortjent det.

Du er desværre inde på noget som er meget essentielt, nemlig mudderkastning.

Du er med garanti et anstændigt menneske som ikke kunne finde på at hænge nogen som helst ud med mindre der var en grunde til det men det er bare ikke tilfældet med alle, nogen vil bruge det som et pressionsmiddel og det forum som du gerne vil lave, skal det så være for alle ?  hvis ja så er der jo en stor chance for at du selv (eller andre) bliver hængt ud på sitet.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det skulle ikke bare være for alle. Der skal jo nok være nogle krav af en eller anden art.

 

Men tror det nemmeste vil være at betale penge og blive medlem af biq. Så kan man i hvert fald følge lidt med i , hvad div. firmaer består af

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:

Det er en god ide. Men kræver et stort stykke arbejde.

Det er korrekt, men arbejdet kan jo uddelegeres til alle dem der ønsker at være med.
Du kan sætte arbejdsmængden overfor problemet. Hvis der er for meget arbejde, så betyder det at problemet ikke er stort nok.

Desuden behøver alting vel heller ikke at være let ;-)
Der kan jo også være et formål med at komme svindel til livs og statuere et eksempel, som kan være arbejdsbyrden værd.

Citat John F. Kennedy:
"we choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard"

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)