Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blacklisted

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Låsen:
Nu er jeg træt af kunder som svindler. Selvfølgelig er der mange som bare er uheldige

Ja, det forstår jeg fint og jeg forstår også at der er nogle som bare er uheldige.

Mange gange kan det forebygges ved at ha' et sæt meget stringente salgs & leveringsbetingelser og så køre efter dem.

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke han var uheldig.

Han bestilte og fik leveret produkter, efter at han var blevet tvangsopløst. HVad gør man egentligt ved det?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Låsen:

tror ikke han var uheldig.

Han bestilte og fik leveret produkter, efter at han var blevet tvangsopløst. HVad gør man egentligt ved det?

Man husker at tjekke sine kunder på CVR.dk inden man dels modtager en ordre, og hvis der er lang leveringstid - Inden man afsender ordren. For at tjekke adresse m.m. men også for om firmaet overhoved eksistere. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kunne man selvfølgelig:OP

 

Har lært lektien nu

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Låsen:
Han bestilte og fik leveret produkter, efter at han var blevet tvangsopløst

Det er jeg næsten sikker på vil blive takseret som bedrageri, hvis han modtager en vare eller en ydelse og udgiver sig for at være det firma som han ved er tvangsopløst så gør han det i ond tro og så er han på den forkerte side af stregen.

Om man kan få penge fra ham er mere tvivlsomt da han med stor sandsynlighed ikke har en jante

 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

nej tror desværre også vi kan skyde en lang pil efter dem. Men ja. Så er vi 1 erfaring rigere. Overvejer at blive medlem af biq. Men synes bare at priserne er noget peberet

 

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad but true.. Jeg har desværre også haft med ham at gøre og (har tidligere skrevet om det her på siden) har fået mig en gæld på 100.000 på grund af ham.

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:
nej tror desværre også vi kan skyde en lang pil efter dem

Ja det er jo det som mange gange sker når man kommer i din situation og det er der desværre nogle som ved og samtidig benytter sig af.

Hvis nu man forestillede sig at beløbet var stort nok så kunne et sagsanlæg måske betale sig, men det ved kun du

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillad dig selv 42 sekunders ærgrelse, og så er det videre.

Trøst dig med at karma-loven på et eller andet tidspunkt rammer vedkommende Smile

Tror man på genfødsel, kan man da håbe på at han/hun bliver spyflue - med bevisthed fra sit foregående liv.

En ny dag er startet - og solen skinner

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Charlotte Fernstrøm:

Sørens også. Synes ellers det var et godt forslag.

Synes du det er et godt forslag at hænge folk ud i et offenligt forum? hvem er du? satan?

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)