Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords vil lukke min konto?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen der har været ude for det samme fra Google Adwords side ?

Jeg fik en mail i går hvor de skriver følgende:
______________________________________________
Hej AdWords-annoncør
Vi vil gerne gøre dig opmærksom på, at et af dine websites er i strid med vores annonceringspolitikker, og at vi derfor ikke viser annoncer for webadresser på det pågældende website. Bemærk! Eventuelle nye annoncer, der henviser til det pågældende website, vil også blive afvist. Hvis der er tale om en fejl, vil vi gerne medvirke til at sikre, at dine annoncer bliver vist igen hurtigst muligt, og dit Google-team er altid parat til at hjælpe dig. Her kan du se, hvilken konto og webadresse det drejer sig om: Annonceret webadresse: mobiltildig.dk Politikkens betegnelse er: Overgangsside Du kan finde flere oplysninger om denne politik, herunder en vejledning i at løse problemer, på http://support.google.com/adwordspolicy/bin/static.py?hl=da&topic=1310864&guide=1308145&page=guide.cs&answer=190435 Gentagne overtrædelser af vores annonceringspolitikker kan medføre suspendering af din AdWords-konto, så det er vigtigt, at du får løst eventuelle problemer hurtigst muligt ved at gennemgå vores politikker. Du kan gennemgå vores annonceringspolitikker her: http://support.google.com/adwordspolicy?utm_source=google&utm_medium=cm&utm_campaign=awpv. Du kan få flere oplysninger om suspenderingspolitikker i AdWords her: http://support.google.com/adwordspolicy/bin/answer.py?answer=164786&utm_source=google&utm_medium=cm&utm_campaign=awpv. Denne meddelelse er sendt fra en e-mailadresse, der kun benyttes til udsendelse af meddelelser. Besvar ikke denne meddelelse. Hvis du vil kontakte os, kan du benytte denne formular (kræver login): https://adwords.google.com/support/aw/bin/request.py?contact_type=site_policy&utm_source=google&utm_medium=cm&utm_campaign=awpv. De øvrige kontaktmuligheder er beskrevet her: http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?answer=8206&utm_source=google&utm_medium=cm&utm_campaign=awpv.

________________________________________________

Er der nogen der har været ude for det samme, og hvad kan jeg gøre for at de ikke lukker min konto.

Som sædvanligt er det tilsyneladende helt umuligt at få fat i nogele personer fra Google, som kan forklar hvad jeg kan ændre.

Mvh. Jan Bachmann

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad side er det du har prøvet at reklamerer for? 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Hvad side er det du har prøvet at reklamerer for? 

Det må næsten være "mobiltildig.dk", som står i mailen. Men det er da en lidt 'tynd' forklaring, som ikke rigtigt giver mening for mig?!

Måske er det en ny hetz mod affiliate sites, der blot eksisterer for og linke videre til eksterne sites - og dermed betegnelsen 'overgangsside' ?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Steenbeck:

Her har du forklaringen: https://support.google.com/adwordspolicy/bin/answer.py?hl=da&answer=190435

Udrag -> "En overgangsside, også kendt som en doorway-side, er en webside, der er oprettet med det hovedformål at sende webstedsbesøgende til et andet websted."

Ahh, det havde jeg overset. Og du har allerede fundet løsningen :-)

Har selv oplevet det med en lign side - Du får ikke lukket din konto, bare rolig. Men du kan ikke reklamerer via adwords for din side, hvilket selvfølgelig er lidt træls. Især når man kan se at nogle af ens konkurrenter får lov, med sider som er lige så "ringe". 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper og Christoffer

Tak for jeres hurtige svar.

Jeg har godt læst det du har plukket ud af forklaringen hvorfor Groogle "truer" på denne måde.
Jeg er ved at få tekstforfatter på beskrivelserne, og har også tænkt på at lave et forum på http://www.mobiltildig.dk

Ved godt det er lidt naivt spurgt, men tror i det kan få siden til at virke mere indholdsrig for Google's underlige måde at chikanere affilliate sider som denne her?

Umiddelbart kan jeg jo selvfølgelig godt se at der ikke så meget indhold på siden lige nu, men spørgsmålet er om det at få lange tekster på siden og et evt. debatforum kan gøre at siden bliver "godkendt" af Google's underlige politikker?

Eller om de bare prøver at slå ned på affilliate sider generelt ?

Mvh. Jan Bachmann 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Bachmann:
Som sædvanligt er det tilsyneladende helt umuligt at få fat i nogele personer fra Google, som kan forklar hvad jeg kan ændre.

Google DK Phone Support 7012 1511. Mandag til fredag fra kl. 09.00. 

Synes nu altid de svare på opkald fra deres annoncører.

Johannes

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johannes

Tak for dit tip.

Jeg har nu snakket med Googles hotline, og må sige at jeg fin snak med en engelsktalende supporter som stille og roligt forklarede hvad problemet var, og som gav mig feedback på hvad jeg kunne gøre for at blive godkendt igen.

Alt i alt en super god service fra Googles side.

Jeg vil nu prøve at optimere siden med længere beskrivelser, og sammmenlignings modul osv. evt. et debatforum hvor mobilerne kan debateres.

Hvor er det fedt at vi har et sted som Amino.dk hvor folk hjælper hinanden med udfordringer som disse.

Tak til jer der har svaret mig på mit indlæg Big Smile
Håber at andre med samme udfordring fremover kan bruge dette indlæg til at komme videre...

Mvh. Jan Bachmann

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Kan du i korte træk beskrive hvad de foreslog du ændrede? Jeg kunne forestille mig, at der er flere affiliate sites der vil blive ramt med tiden. De kan måske tage ved lære. Jeg synes ihvertfald det kunne være interessant og høre mere om hvad de foreslog :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)