De foreslog selv at jeg gjorde hjemmesiden mere indholdsrig, så der var endnu mere for de besøgende at vende tilbage til hjemmesiden for at få information om. De gik meget op i at der var noget brugbart på hjemmesiden som de besøgende kunne drage nytte af.
Jeg foreslog selv at jeg ville få mere indholdsrige tekster/beskrivelser på produkterne, samt et evt. debatforum hvor brugerne kunne debatere og hjælpe hinanden med at anbefale mobiltelefoner. Og evt. et prissammenligningssystem.
Jeg sagde til dem at jeg egentligt syntes at der var flere gode ting på min hjemmeside der kunne hjælpe forbugerne med at få bedre overblik over hvilke selskaber der havde hvilke telefoner, at brugerne kunne rate telefonerne, samt skrive deres kommentarer på hver telefon. Men dette var tilsyneladende ikke nok i Google's øjne.
Personligt tror jeg at at jeg er tilfældigt plukket ud, for jeg ser flere andre lignene hjemmesider der er væsentligt ringere end http://www.mobiltildig.dk men som får lov at at annoncere på Google Adwords. Jeg forstår nu heller ikke hvorfor Google ikke bare gerne vil tjene penge, i stedet for at chikanere os små annoncører med f.eks. dette her.