Igår hen på de sene timer legede jeg med iMovie app´en på iPad og lod kreaviteten tilflyde YouTube med to videoer... som har til formål at skabe opmærksomhed. Det slog mig så hvordan jeg faktisk skabte mit allerførste netværk (og oplevede den fantastiske følelse af gentagen passiv indtægt) - med en fax! Der var sådan lidt "Guerilla Marketing" over det... det var dengang man slog "muligheder" op i Den Blå Avis (du ved, den der papirting der fandtes engang - hvor jeg iøvrigt i konfirmand alderen sprøjtede p****-spil ud til den helt store guldmedalje) - og fik kontakter og prospekter den vej. I netop Deb Blå Avis under "Internationale kontakter" var der en lille annonce på engelsk fra en finsk MLM´er, som søgte kontakter i Danmark... istedet for at reagere på det hun ville gik jeg så at sige den anden vej... flettede en teaser sammen med den fængende overskrift "Groundfloor opportunity" og FAXEDE den til hende.... den reagerede hun på - lang historie kort få måneder efter havde jeg et netværk på over 500 i Finland - og kørte rundt som 21 årig i min bombede røde Fiat Uno fra den ene ende af Finland til den anden... det var min første rigtige pionértid. Herresjovt! Aner ikke engang om man kan købe en fax idag - men det er ikke så mange år siden den "døde ud" som redskab... hold nu ferie hvor er blevet faxet mange applications gennem tiden. Så sidder jeg her med iPad, iPhone, Fjæsbogen og laver stunts som den her video... Lasse Burholt |
Hej Lasse
Hvor er det en fed video du har lavet, super nice og prof.. Hvor jjeg spørge hvilket firma du arbejder for?
Med venlig hilsen
Jacob