Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spild IKKE din tid på bogføring!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej iværksættere. Jeg hedder Mikkel, er 33 år og har selv drevet virksomheder siden 2000. Jeg ved præcis hvad der er behov for mht bogholderi som lille ny virksomhed. Du kan ikke tillade dig at ansætte en bogholder, du har ikke mange penge - endnu - og du vil gerne bruge al din tid og energi på dine gode idéer. IKKE på regnskab.
Jeg har startet et lille uformelt enmandsselskab BogholderService, der har som eneste formål at varetage dine regnskabsmæssige forpligtelser i forhold til gældende bogføringslovgivning.
Jeg arbejder i C5 - oftest sender virksomheden en stak bilag og jeg returnerer med relevante rapporter. Men jeg kommer også gerne ud til dig i det interval du måtte ønske det - jeg er selv bosiddende i Århus-området.

Priser er meget fordelagtigte - mellem 265 og 300 kr./t. Og du betaler KUN for de timer der anvendes. Ingen pension, ferie, barsel o.s.v.
Du kan læse meget mere på bogholderservice.dk
OBS! Frem til 10. juni 2007 ligger siden på midlertidigt link: http://homepage.mac.com/mikkel4/BogholderService/BogholderService.html

Ring på 20801480 eller mail mikkel4@mac.com hvis du vil vide mere ---- og undgå at spilde din tid på bogføring!!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)