Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effektiv markedsføring af DK

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad mener i om dagens stunt i Parken? Både af Christian Poulsen men også af de 3 tilskuere (først en)!

Ved ikke hvor populær vi dansker er her i Malmø nu.. (han var dansker i Malmø)!

Skal vi smides helt ud af EM?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 01:17
Dato: 03-06-2007 01:08:53
Forfatter:Kenneth K

Skal vi smides helt ud af EM?

Det ville næsten være for nemt at sige, det er derfor vi ikke er med i EM Det er da tragisk, men jeg synes det er ekstra synd, det skal gå ud over spillerne. Heldigvis kunne man også fornemme på samtlige spillere bagefter, at de stod sammen og tog afstand fra episoden... Jeg synes ikke vi skal smides ud af EM! Der er lande hvor der situationerne har været meget værre, og SÅ slemt synes jeg ikke det var. Men der skal edderhugme strammes op omkring sikkerhed på stadioner generelt.Sådan nogle spader burde tæskes med en våd karklud

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 02:05
Som du skriver, så er der mange lande hvor der er værer - men det undre mig at vi fjernede hegnet fra 10 år siden, og at folk så ikke kan respektere det!!!

I øvrigt bruger parken et 3-cifret milion beløb hvert år på sikkerhed - men hvor var den henne???
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 02:38
SKANDALE!

Men desværre måtte det jo ske en dag. Det blev så desværre til en landskamp. Vi har jo set en større mængde idioter løbe ind på banen i løbet af sæsonen. Og idag sker så det værst tænkelige scenarie. Tragisk at en halvfed idiot skal ødelægge så meget for så mange.

Nu taber vi sandsynligvis 0-3 men skal sikkert også spille resten af kval-kampene uden tilskuere. Forestil Jer en kamp mod Spanien til efteråret med tomme tribuner? Ja, løsningen på dette voksende problem er nok at opsætte et hegn. Ærgerligt, men nødvendigt.

Så lad os da håbe at den halvfede idiot bliver hængt ud i samtlige medier. Uha, han bliver jagtet vildt.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 03:35
Dette har intet med at gøre hvor mange penge Parken bruger på sikkerhed. Dette er menneskelige fejl, og de er svære at undgå. Det som sker er jo at Christian Poulsen og Daniel Agger ophidser sig, og tilskuerne bryder ud i råb og skrig. De kære kontrollører skal lige se hvad der sker... og ja man ville vel gøre det samme. Dette benytter en fuldstændig vanvittig mandsperson til at løbe på banen og overfuse dommeren. Det er hvad der sker, der er så mange følelser der går igennem en i sådan en intens kamp.

/Shock

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 03:39
Jeg har allerede set at flere aviser har "eftersøgt ham" - bare syndt han kan ødelægge integrationen i øresund så meget (og ja, jeg tror det kommer til at påvirke det).

Nu er det jo LANGT fra først eller femte gange at en tilskuere løber ind på banen i parken, så det burde måske have været lidt mere obs, deres såkaldte sikkerhedsvagter.

EDIT: Som vi snakkede om her i Malmø, han burde have en udvisning...af Skåne, men tror sku ikke hjemlandet vil tage i mod ham ;-)
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 04:20
Dato: 03-06-2007 02:04:57 Forfatter:

I øvrigt bruger parken et 3-cifret milion beløb hvert år på sikkerhed - men hvor var den henne???

Ej det gør de så ikke.

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 04:52
Det står der da i seneste års regnskab - udvidet udgave.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)