Urene er meget unikke i udtrykket, og henvender sig til et bestemt segment - så billeder er vigtige for at ramme korrekt målgruppe.
Hvis man rammer korrekt - vil det bestemt give en god konvertering er jeg sikker på.
Det med at finde din målgruppe (dit segment) er helt sikkert noget af det bedste du kan gøre for dig selv på nuværende tidspunkt.
Du skal jo vide hvem du vil sælge til og hvem der vil købe dit produkt, før at du kan begynde at finde ud af hvor og hvordan at du vil reklamere/brande dit produkt.
Som et ekstra lille hint, kan jeg råde dig til at gå dybere end bare et segment fra Minerva-modellen og finde din "specifikke målgruppe".
"Hvorfor dette når jeg så rammer en mindre målgruppe?"
Fordi at DU kan fokusere dine kræfter mere effektivt, på at tilbyde dine produkter til lige præcis de personer der efterspørger dem.
På denne måde får DU mere overskud til at forfølge din passion og fokusere på dine ure, i stedet for at forsøge at være en sælger, ergo; du sælger uden at være en sælger.
Når du kun behøver at reklamere for dit produkt hvor at der er kunder, så formindsker du omkostningerne på reklamering, samtidig med at du får opbygget et stærkere brand.
Fordi at et så unikt design (ja, jeg har kigget), henvender sig til unikke mennesker og derfor nogle ganske bestemte, så hvorfor ikke finde dem?
Hvis du er interesseret i at vide mere om hvordan at du finder din specifikke målgruppe, så kan jeg sagtens hjælpe dig med dette, men bedst af alt referere til en af Danmarks pionere på området: http://www.synnestved.com/
Hvis du er interesseret, så har jeg også en 13 siders LiveScribe PDF med noter fra et seminar af Jesper Synnestved, hvilket jeg har fået lov til at dele.
Dette betyder at du kan høre hele seminaret, forudsat at du har Adope Reader 10 (som understøtter lydfiler), samtidig med at du kan se hvilke notater jeg har taget samtidig med. Dette giver dig også mulighed for at hoppe rundt i seminaret som du lyster.
Jeg havde det hele som link på SkyDrive, men det gider ikke at virke, så jeg skal først havde installeret LiveScribe på min nye computer for at kunne dele det, hvilket jeg gerne gør hvis du vil havde det.
Bare svar på indlægget, jeg opdateres med mails for hvert svar på denne tråd.
De bedste forhåbninger
Frederik Agge Ronex.