Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan synes DU jeg skal reklamere?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,
Jeg har denne webshop - Klik her for at se webshoppen og skal til at igang med at reklamere på bedst mulig måde.

Som i kan se at det en brand hjemmeside, der sælger kvalitets men stadigvæk billige ure.

Nogle af de ting vi lægger rigtig meget vægt på:
- Et design og kvalitets mæssigt produkt (som man ikke lige ser ved andre forhandlere)
- En hurtig levering (i det fleste tilfælde har kunden produktet dagen efter), produkter købt inden kl 17 bliver sendt samme dag med Postdanmark
- En uovertruffen service, med bytte garanti og absolut ingen slinger i valsen med reklamationer eller andre problemer der kan opstå med produktet. 

Vi står nu og skal reklamere for siden, med forhåbning om at få så mange nye glade kunder ud af det som overhove muligt.

Nogle af de ting som vi vil fokusere med vores markedsføring:
- Søgemaskine optimering (på ord som herre ure, brand navnet, mekaniske ure osv)
- Adwords (på nogenlunde samme søge ord)
- Facebook reklamer (nogen der har erfaringer med det)

Har du andre foreslag til os vil vi være rigtig taknemmelige.

Hav en dejlig iværksætter dag! 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 08:44

Prøver lige at "bumpe" her til morgen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:03

Jeg svare nok ikke helt på dit spørgsmål men du kan fx også markedsføre med affliate. Kig fx på partner-ads eller nogle af de mange andre som tilbyder dette.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 11:31

Hej Kristoffer,
Hvordan tror du affiliate aktørerne vil tage imod shoppen, ment på den måde tror du det er noget som de kan sælge - det vi kan tilbyde til aktørerne er cirka 10%.

Rasmus

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:37

Hvis dine ure er let omsættelige, så er der intet problem for affiliate aktørerne, kunne jeg forestille mig :-)

PS: Dine ure er vildt blæret!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:42

Hej

Fine produkter og webshop - tillykke med den/det

Jeg ville annoncere med Facebook / Affiliate-links / og Google Adwords-billede-annoncer (ikke tekst-annoncer)

Urene er meget unikke i udtrykket, og henvender sig til et bestemt segment - så billeder er vigtige for at ramme korrekt målgruppe.
Hvis man rammer korrekt - vil det bestemt give en god konvertering er jeg sikker på. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:44

Jeg er enig i, at du nok bør tage et kig på det affiliate. Med 10% commission, er der nok nogen som vil give et forsøg. Og med de unikke designs, er der nok nogen som vil købe. Nu har jeg ikke selv kapitalen til det, men vil helt klart overveje et ur med så vildt et design hvis jeg skal have mig et armbåndsur.

Tilføjelse: En mulighed som jeg selv vil anvende til at reklamere for mit forum når den er færdig, er t-shirts. Der kan nu nok godt lave det samme stunt. Købe en specialdesignet t-shirt med et billede af en af dine ure, og så en sælgende tekst neden under. Det skal nok give lidt opmærksomhed her i sommeren. :) 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 12:11

Super gode svar i kommer med.
Er det flere forslag? :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:18

Nu ved jeg ikke hvor effektive presse meddelelser man kan købe sig til på nettet er, men det kunne måske være en mulighed.

Enten det, eller skaffe lidt tid på Go' Morgen Danmark, og snakke om de yderst unikke ure. Måske lidt optimistisk, men det ville uden tvivl give en del opmærksomhed bagefter. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 13:09

Det var faktisk et rigtig god forslag Jonas, måske lige med Go' Morgen Danmark relativt urealistisk :)
Men ideen er værd at lege med, og har selv haft tankerne om forskellig presseomtale (både købe og journalistik).

Så nu tager artiklen en ny drejning, har i gode forslag til:
- God købe presse (annoncer i Jydske vestkysten etc)
- God jounalistik presse
- Andet god presse der kan skabe trafik på Shoppen

Gode forslag?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)