Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook Air VS Macbook pro - hvad anbefaler du?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt Iorden Christian Bundgaard.

13 tommer Macbook Pro koster 9699 som 13 tommer Macbook Air - men mange vælger alligevel Macbook Air - hvorfor? Pro er jo lige opdateret!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Air har SSD og er tyndere osv. SSD trækker meget op for mig.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er størrelsen og SSD der gør at jeg hellere vil have en Air. Bare det at det kun tager 15 sek at starte den op synes jeg er imponerende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:
Air har SSD og er tyndere osv. SSD trækker meget op for mig.

Hvad er SSD?

Og hvis jeg skal bruge en computer kun til at skrive på, og arbejde med mine mange affiliate sider (wordpress) - hvilken er så bedst for mig? Pro eller Air?  

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

SSD er en erstatning for en harddisk, men den arbejder langt hurtigere. Det vil sige, computeren starter hurtigt, programmer starter hurtigere. Og det kan mærkes - tro mig.

Der hvor Pro er en fordel er ved tunge programmer, da den har flere kræfter.

I dit tilfælde vil jeg uden tvivl sige Air, i og med du ikke skal bruge en masse kræfter. Du vil nok nærmere foretrække, at alt går hurtigt.

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Lad os lige opsummere: 

Macbook Pro (Den nye Retina): Arbejdshest med relativt langsom (ala PC) normal brug, men til gengæld kan den trække ekstremt tunge læs og er genial til grafisk arbejde og egentlig nok også spil. Til gengæld er den meget, meget dyr og vil IKKE egne sig til simple opgaver som internet-baserede opgaver eller alle former for programmer der ikke trækker store mænger RAM / CPU

http://www.apple.com/macbook-pro/

Macbook Air (De nye med større processor/grafikkort): Efterhånden så tilpas kraftig med fire udmærkede GB ram og ny processor at den kan klare selv relativt tunge opgaver. Ikke desto mindre er den dog lavet til at være hurtig og har i teorien ikke nogen "vente-tid" når man skal bruge noget fra dens drev da SSD klarer alt i løbet af et splitsekund. EGNET til lette opgaver som skole-arbejde eller normalt arbejde som ikke kræver grafisk, spil eller andet krævende, og den er i øvrigt super let. 

http://www.apple.com/macbookair/

Og for lige at visualisere at Air ikke er så dårlig som rygtet giver den: 

http://www.macrumors.com/2012/06/12/benchmarks-for-mid-2012-macbook-pro-and-macbook-air/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Macbook Air er hurtig, men ikke voldsomt kraftig.

Macbook Pro er ikke ligeså hurtig, men har flere kræfter.

Macbook Pro med Retina er blandingen af dem begge to, og prisen er også derefter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg måtte overgive mig! Jeg kunne ikke stå for Macbook Air, og det blev så den jeg købte.
- Tusinde tak for jeres råd! :o). 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert! Smid gerne lige dine erfaringer/oplevelser med den herind, når du har prøvet den lidt. Er rimelig sikker på jeg snart snupper den ;)

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)