Nu har jeg en Air, og venter på den nye Pro som jeg regner med at købe i stedet. Så hvis Casper kan vente så vælg Pro |
Jeg har ikke nogle Macbook Pro, da jeg har en iMac derhjemme. Men til studie, har jeg en Macbook Air. Jeg er godt nok glad for den. Den fylder intet, vejer intet, holder strøm en hel dag, dejlig at arbejde med, hurtig og jeg kunne blive ved.
Jeg bruger den så også udelukkende til studie lige pt. Men har også haft brugt den, når jeg har været på hoteller og overnatte, men der er jeg begyndt at tage iPad'en med i stedet for. Så jeg kan godt anbefale en Macbook Air.
Men overvejer at købe en Macbook Pro, når de nye kommer, og så kan kæresten jo få min Macbook Air. Men nu må vi se. For et par måneder siden, kom hun ved et uheld til at tabe en kop varm kakao, godt nok 2 meter fra computeren, men det var en glat overflade på bordet, så det røg lige ind i computeren og så var en færdig, men havde heldigvis en udvidet elektronikforsikring, som dækkede det, så jeg fik en sprit ny. Så nu må hun ikke drikke i nærheden af den :P
Men hvis du ikke har behov for særlig meget plads, eller har mulighed for et usb-stick eller andet. Så til dine behov, havde jeg 100% valgt en Macbook Air. :-) Fantastisk computer.