Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook Air VS Macbook pro - hvad anbefaler du?

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov undskyld, det er mig der brugte forkerte ord... Skulle have være videoMANIPULERING... - Redigere er ikke så slemt igen, manipulering trækker derimod hjerndøde mængder af RAM (5-64 GB) og ganske store mængder CPU også. Men ja hvis den fint kan klare ordentlige projekter af Final Cut er det sgu også ganske imponerende! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg vælger Pro' hvis den får et tyndere design samt retina skærmen. Ellers er jeg smutter over på Air', tror jeg.

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah, hvis den får dét ryger prisen op med min. 2000 kroner da det så også indebærer SSD (Næsten uundgåeligt), og så er det pludselig Air der er billig, men vi får at se hvad det bliver til, forhåbentlig 11. Juni! 

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik vi syn for sagen. Desværre var det kun en enkelt model der kom med Retina-skærm. Jeg har selv bestilt den nye Macbook air 13" og glæder mig til den kommer imorgen.

Købte du en mac - eller ventede du på lanceringen af de nye modeller?

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ventede og napper den nye MBA 13", da MBP simpelthen bliver for dyr, selvom det er guf!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jonasjaco:
Købte du en mac - eller ventede du på lanceringen af de nye modeller?

Jeg ventede selvfølgelig, og jeg må sige jeg er overrasket over Macbook Pro - den er vildt lækker. Men dog har jeg altid været glad for designet på Macbook Air, så jeg står sådan set i et dilemma.

Jeg regner snart med at køre ude i en butik og så kigge på en 13'' Macbook Pro, eller en 13'' Macbook Air. Airen er jo lige 1500-2000 billigere, men jeg ved det ærlig talt ikke.

Jeg vil mærke dem i hånden inden jeg køber dem, og så beslutter jeg mig i butikken. Ligenu synes jeg de er alt for seje begge to..

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Undskyld jeg lige låner din tråd lidt til at få lidt feedback fra nogle, som måske har en MBA. :)

Kan en Macbook Air 13" 2012 (9699,-) godt køre nogle programmer til app-programmering og evt. Adobe programmer? Har en hardcore Windows stationær, men det vil være lækkert at kunne trække lidt med på farten, og app-programmering skal jo være på mac (til iDevices), så vidt jeg har læst mig frem til. Jeg er ret sikker på, jeg snupper den, da den er så fed, men det er et must, den har lidt kræfter.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, en Pro kunne også være fristende. Men jeg kan nu bedre lide størrelsen på MBA og især at den har en ssd harddisk. Så jeg har valgt en MBA.

På geekbench kan man se hvordan de nye MBA performer og de har faktisk en ligeså høj score som en MBP fra 2011. Så hvis en MBP fra sidste år kunne køre PS, så kan den nye MBA formegentligt også.

http://browser.primatelabs.com/mac-benchmarks

Derudover ligger der allerede nogle videor på youtube hvor den nye MBA testes. Så der kan du eventuelt søge lidt for at se hvordan den håndterer programmer som PS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg virkelig være den første til at foreslå dig at købe en ordenlig pc istedet for en grøntsag? ;) (hører vel næsten til i apple tråde) :D

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

DT:
Skal jeg virkelig være den første til at foreslå dig at købe en ordenlig pc istedet for en grøntsag? ;) (hører vel næsten til i apple tråde) :D

Der er nok af de tråde, jeg tror det er derfor, man prøver at undgå det. Folk der vælger mac, er jo ofte klar over forskellen. Jeg undlader at kommentere yderligere, da der blot kommer endnu en krig om hvad man er til.

@ jonasjaco

Tak - jeg tror jeg kigger lidt rundt og spørger i Humac / Eplehuset en dag. :-)

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)