Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til SEO optimering af en aminos site

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Michael, det erikke korrekt at links tæller mindre efter de seneste Google opdateringer. Der er blot lidt flere af de dårligste links som bliver filtreret fra nu. De gode (og de crap links Google stadig ikke harfået øje på) vægter mindst lige så meget som altid

okay det viste jeg ikke , jeg takker lige for den viden du gav mig der Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at skrive en god artikel, kan du få den på min hjemmeside, som handler om smartphones.

Du får 2 links til din hjemmeside ;)

.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

@jonathan tak for det det er en start!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

I stedet for at give dig et par konkrete råd så vil jeg anbefale dig at lære det grundlæggende omkring SEO selv, så er du langt bedre rustet til enten at arbejde med det selv eller at købe ydelser.

Her en tråd om gode linkbuilding tips: http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Thomas Rosenstand har en gratis light version af sin SEO bog her.

SEO Moz har en fornuftig nybegynder guide her, men lyt ikke for meget til deres 'råd' om linkbuilding.

SEO Book er også fornuftig.

Følg mig og andre Aminoer på Google Plus og Twitter hvor der er en masse god SEO diskussion.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Erik

Hej Erik, jeg synes de virkelig er god respons du har givet, jeg har siddet og brugt et par timer på nogle af de råd du har givet, jeg håber de giver pote, hvis jeg fremadrettet bruger et par timer på det hver aften!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

@ Erik

Hej Erik, jeg synes de virkelig er god respons du har givet, jeg har siddet og brugt et par timer på nogle af de råd du har givet, jeg håber de giver pote, hvis jeg fremadrettet bruger et par timer på det hver aften!

Det er lige måden at gøre det på. Lær og implementer lidt af gangen, men start med at optimere dit eget site og så linkbuilding derefter. Når så du efter nogle måneder har set noget god fremgang og forhåbentlig tjent noget på den baggrund så kan du købe dig til det sidste der skal til.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)