Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert..min webshop sælger ikke.. [:'(]

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fragt.

Min erfaring er at det er en rød klud for en del kunder at de først får fragten at vide i sidste øjeblik.

Kan du ikke se i din analytics hvor du taber kunden? Om du taber dem i check ud processen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:22

Som mange af de andre nævner synes jeg egentlig også det er en fornuftig side..

Der er en del småting som kunne være bedre men de fleste er vidst nævnt.. En lille ting som måske ikke er nævnt er at du bør lave en "om os" side.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 09:48

Jeg fik et lille forslag fra en jeg kender, den ser sådan ud:

http://jshop.umadeit.eu/

hvad synes i om den ? 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Adam.

Jeg synes ikke du skal ændre selve udseendet på din webshop. Jeg synes hellere du skal lytte til hvad Hr. Blom skriver. Ved få ændringer kan resultatet forøges markant. ( har selv lært af Casper og det har givet positiv effekt på min shop )

Jeg vi dog sige, at du få mere gang i din Facebook side, jeg har stor gavn af min facebook side og det giver salg. Derudover har jeg lige fået lavet et samarbejde med Trustpilot, som går ganske udemærket so far.

God vind

/martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45

facebook kan man sagtens formidle mere tilføje sin profil og alle steder det er muligt og motivere kunder likes produkter send mail de kan likes det nye  produkt de lige har købt send dem facebook linket det produkt de har købt så er meget målrettet likes

social medie google plus betyder mere nu så det er bare få siden , det giver mere troværdig jo større social status

branchen er svær kommer ind brand er vigtigt du kunne satse meget på nyheds bloggen og videoer over flere produkter og forsætte med det så der kommer en strøm af nyheder på siden

nyheder brand kan bruges presse medier og sørge for siden ligger øverste på google med dine søgeord

brand kan også køres med adwords man forsætter selv om giver ikke vildt kroner igen men husker folk navnet slår man det mere fast og tit vis først har slået et brand fast er det langt lettere at vedligeholde så det er give den fuld energi der ud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:10

Det er en rigtig flot side og der er ikke nogle særlige mangler på usabilitien.

Jeg tror du skal prøve at optimere dine adWords, hvis du overhovedet bruger adWords.
Du skal bare have flere besøgende ind på siden.
Husk på, at en konverteringsrate på 2-3% af antal besøgende er en god rate.

Måske bør du få lavet noget hastighedsoptimering på siden. Den loader langsomt og det er pisse irriterrende som shopper.
Forestil dig at stå i en tøjbutik og vente 5 sekunder før hver vare blev vist. Jeg ville ret hurtigt finde en anden tøjbutik.

Håber du kunne bruge det til noget. 

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:00

Jeg synes at din side er rigtig flot.

Jeg ville prøve at lave en kampagne, hvor du henvender dig på gymnasier, handelskole, folkeskole, efterskole, 10-klasser og videregående uddannelser.

Tag ud på skolerne og smid nogle annoncer på indgangen eller på opslagstavler. Giv dem en rabatkode med xx% og fri fragt f.eks? Giv dem god service og hurtig levering og de vil komme tilbage.

Evt. tage kontakt til en ambassadør på hver skole, så de kan hjælpe dig, så du ikke skal køre landet tyndt.

Evt. lav noget annoncering på facebook, hvor du henvender dig til piger fra danmark på 13-30 års alderen, eller hvad din målgruppe er. Det kan godt være, at der er mange, der siger at de aldrig rigtig har fået noget ud af, at henvende sig på facebook. Men jeg ved, at hvis der er et tiltrækkende billede og evt. en god tekst eller et flot stykke tøj, så ville min kæreste trykke på det med det samme!

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Nicolai Pedersen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 12:51

Mange tak for de værdifulde kommentar.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 13:24

Hej Adam,

Jeg er enig i de punkter Casper skriver og vil derudover også tilføje følgende:

- 3-5 dages leveringstid, kan det ikke gøres hurtigere?
- Prøv at integrere livechat, fx Zopim. Det har vores kunder god erfaring med. Se eksempel her: www.bydehn.com
- Som alle andre siger er mit førstehåndsindtryk også at siden ser pæn ud, men der mangler noget "gnist". Den er måske en anelse for kedelig.
- Hvis du har mulighed for det, smid en blog på hvor du kan lave videoer og gode indlæg om dine produkter, men også bare om modeverden
- Smid dine overordnede kategorier i toppen i stedet for at have "forside, produkter etc." - ps forside og produkter linker begge til forsiden
- I venstre sidemenu, fjern "Tilbud, nyheder, nyhedsbrev" og flyt dine kategorier op. 
- De 4 billeder du har i bunden af din side er efter min mening en smule "discount"

Sidst men ikke mindst er trafikken vigtigt. Så skab mere trafik igennem fx SEO og AdWords. Og skab den rigtige trafik.
Håber ovenstående kan hjælpe dig på vej mod stor succes!

Giv gas!

//Keven

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 13:45

Det første der slog mig var dit kundeservice som tydeligvis er et mobil nummer.. 

Kundeservice : +45 28 26 50 54 

Du kan nemt få et fastnet nummer på din mobil eller ip tlf. hvilket gør at butikken ser mere professionel ud. Lidt fjollet i disse mobile tider men jeg tror det betyder noget.. 

mvh Thomas 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)