Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ikke kommet i gang endnu - kom i gang uden udgifter!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Efterhånden er der mange, som gerne vil tjene nogle penge på internettet. De vælger at spørge på Amino, og får ofte en masse gode tips og anbefalinger, og det er super. Mange af dem bliver foreslået, at prøve kræfter med noget affiliate - sætte en hjemmeside op, skrive tekster, linkbuilde og tjene penge. Pengene kommer ikke i starten, som I formodentlig godt er klar over.

Men jeg har en hjemmeside stående, som ikke bliver brugt til noget. Domainet er egnet til mobilmarkedet, og derfor har jeg valgt at gøre følgende:

Du kan skrive en tekst / anmeldelse / nyhed om apps / mobiler, og du kan få lov til at placere 2 links i teksten. Der er ingen krav til længden, da det bare skal være en god tekst. Jeg læser selv alle tekster igennem.

Pointen med dette er, at du som nybegynder, som gerne vil tjene penge på internettet, kan skrive en tekst til min side, og få 2 affiliate links. Du kan dermed tjene et par hundrede kroner per solgt mobiltelefon, hvis du skriver en anmeldelse. Du har ingen udgifter, og står selv for linkbuilding til din post på min side - du kommer i gang gratis, og prøver kræfter med lidt af hvert.

Jeg hjælper Jer gerne i gang, og forklarer mere, hvis nogen ønsker at høre mere. 

Dette er ikke en salgstråd eller andet. Det er en måde for andre, at komme i gang, og prøve kræfter med det at drive en side - markedsføring, linkbuilding, artikelskrivning mm.

.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 74
Fra  Wuup-Wuup.dk Skrevet kl. 22:30

Har sendt en PM. :-)

www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Markedet omkring mobiler etc. er så crowded, at hvis din side ikke har gode placeringer i forvejen, så er det næsten umuligt at komme i top 10 på Google med den artikel, som man skriver til din side. Wink

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kevin Ørskov:

Markedet omkring mobiler etc. er så crowded, at hvis din side ikke har gode placeringer i forvejen, så er det næsten umuligt at komme i top 10 på Google med den artikel, som man skriver til din side. Wink

Tro kan flytte bjerge. OG man kan hvad man vil.

Ja markedet er crowded med mobil sider. Dette er dog ingen hindring, man kan sagtens komme til tops, hvis man bare ved hvad man laver samt sætter tid af til det. Det bliver dog ingen dans på roser.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:23

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Kevin Ørskov:

Tro kan flytte bjerge. OG man kan hvad man vil.

Ja markedet er crowded med mobil sider. Dette er dog ingen hindring, man kan sagtens komme til tops, hvis man bare ved hvad man laver samt sætter tid af til det. Det bliver dog ingen dans på roser.

Trådstarter henvender sig jo til folk, som er nye inde for affiliate marketing. Og med minimal viden inden for SEO, så tvivler jeg på disse artikler overhovedet rammer top 20 Stick out tongue

Forsøger ikke at være negativ, men realistisk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 00:04

Dette er ikke en måde at tjene mange penge på.

Det er en måde, som gør at du nemt kan komme i gang, og prøve kræfter med de forskellige ting :)

.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)