Hej folkens, Hermed mit første indlæg... Jeg har fulgt med på Amino noget tid og føler nu at jeg tør trække lidt på alle jer eksperter derude. Mit navn er Flemming og jeg ejer OI (salg af boliger i Thailand) & OH (udlejning af boliger i Thailand) Desuden har jeg er række virksomheder som hver er ligmed projekter jeg har bygget og solgt. Nu er det sådan at vi i OI sælger boliger med FORUDBETALTE lejeaftaler fra OH. Dette betyder at vi har ret mange boliger i vores udlejningspulje. For et par måneder siden begyndte vi at kigge på forskellige bookingsites som kunne supplere vores danske rejsebureau; OH. Dette er i den grad lykkedes og indtil videre har vi kun åbnet for www.agoda.com og kun åbnet for det ene af to projekter i Hua Hin. Vores ønsker er at åbne onlinebooking i begge projekter snarligt på både Agoda.com, Hotels.com, Latestays.com osv.. Mit spørgsmål er nu om der er nogle i dette forum der kender til en software der kan håndtere at der fx kommer bookninger ind fra 5 - 6 URL (og emails) og sender besked retur til siderne om at der nu er et (eller flere) huse mindre til udlejning den pågældende dag eller dage ? Findes der er sådan software til en rimelig pris eller bør jeg få en udviklet selv. ? Jeg glæder mig til nogle svar fra dem der har noget viden på området... De bedste hilsener, Flemming |
Hej Flemming
Jeg tror ikke lige du finder et system der som sadan er tilpasse dit behov
Men vi kn lave dig et system for en rimelig pris da vi producere den type systemer i udlandet
lad hore fra dig hvis du vil have et bud pa opgaven
skype dk11doc