Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til software til styring af hotel-bookings fra websites.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hua Hin
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Hermed mit første indlæg... Jeg har fulgt med på Amino noget tid og føler nu at jeg tør trække lidt på alle jer eksperter derude. 

Mit navn er Flemming og jeg ejer OI (salg af boliger i Thailand) & OH (udlejning af boliger i Thailand) Desuden har jeg er række virksomheder som hver er ligmed projekter jeg har bygget og solgt. Nu er det sådan at vi i OI sælger boliger med FORUDBETALTE lejeaftaler fra OH. Dette betyder at vi har ret mange boliger i vores udlejningspulje. 

For et par måneder siden begyndte vi at kigge på forskellige bookingsites som kunne supplere vores danske rejsebureau; OH. Dette er i den grad lykkedes og indtil videre har vi kun åbnet for www.agoda.com og kun åbnet for det ene af to projekter i Hua Hin. Vores ønsker er at åbne onlinebooking i begge projekter snarligt på både Agoda.com, Hotels.com, Latestays.com osv.. 

Mit spørgsmål er nu om der er nogle i dette forum der kender til en software der kan håndtere at der fx kommer bookninger ind fra 5 - 6 URL (og emails) og sender besked retur til siderne om at der nu er et (eller flere) huse mindre til udlejning den pågældende dag eller dage ? Findes der er sådan software til en rimelig pris eller bør jeg få en udviklet selv. ? 

Jeg glæder mig til nogle svar fra dem der har noget viden på området...

De bedste hilsener,

Flemming

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:56

Hej Flemming

Jeg tror ikke lige du finder et system der som sadan er tilpasse dit behov

Men vi kn lave dig et system for en rimelig pris da vi producere den type systemer i udlandet

lad hore fra dig hvis du vil have et bud pa opgaven

lars@tjenester.dk

skype dk11doc 

Billige seo pakker

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:15

Jeg er overbevist om at der allerede findes systemer ala det du leder efter. Der er sikkert også nogle af dem der er til salg. Min erfaring med at tilpasse allerede udviklede systemer er dog at det ofte ikke kan svare sig og at man ender med at have brugt mere tid og flere kroner på at tilpasse systemet istedet for at have fået lavet sit eget.

Jeg taler ud fra mit kendskab til Web via Proseo Web solution og booking med mere via klubmodul

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Hua Hin
Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 15:33

Hej Lars,

Giv endelig lyd hvis du mener at kunne løse opgaven...

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

Hygge,

Flemming

Fra Hua Hin
Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 15:38

Men Jesper.. ville du mene at det var smatere at bygge det op fra bunden selv ? 

Jeg glæder mig til at høre dit input, og kan du noget udi dette hører jeg gerne..

Mvh,

Flemming

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:57

Hej Flemming

Du spørger om der findes sådan en software 'til en rimelig pris' og det gør der formentlig ikke. Processen og integrationen er langt mere kompleks end man forestiller sig. Hvis du ikke har brug for styr på indcheckning, rengøring osv, så er det et Central Reservation System (CRS), du har behov for. Jeg kan ikke anbefale dig et bestemt system, men du kan ikke antage, at den automatiske kapacitetsopdatering findes nogen steder. Jeg har i fem år (!) udviklet et Property Management System, der er niveauet 'lavere' idet det også holder styr på indcheckninger, rengøring, gæsteregninger osv. Det er naturligvis meningen det skal integrere med Online Travel Agencys (OTA), som du skriver, men dette er endnu ikke implementeret. Jeg har gennemgået standarderne som findes i sætvis og typisk er på cirka 400 sider pr. område (distribution, reservation, osv.). OTAerne anvender forskellige standarder.

Du vil derudover også gerne integrere til Global Distribution System (GDS) der er noget andet end de typiske internetportaler.

Som du nok har erfaret, så er det 'normale' derfor at du logger ind på hver enkelt side og manuelt opdaterer dit udbud og pris. Du skal derudover manuelt administrere samtlige indkomne bookninger fra mailboksen.

Afhængigt af dit konkrete behov, volume m.m. så skulle vi måske tage en snak og se om der er nogle interessante snitflader. I så fald kan du bare sende mig en PM med dit nummer, så ringer jeg dig op.

Mvh. Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:23
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:29
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:31

Ingen af de to kan bruges af Flemming. Det er ikke hans egen booking-side han ønsker at lave.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 19:43

Hej Flemming

Det lyder da som et rigtig spændende projekt.

Hvis det har interesse vil jeg gerne komme med et bud på udvikling af en løsning der lever op til dine behov.

Bliver dog nød til at få lidt mere information om det forskellige for at komme med en konkret pris.

Hvis det har interesse, er du velkomme til at kontakte mig på mail@rtweb.dk eller 40 47 31 11

Mvh Rune

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)